طلسم حسینی مقابل مس کورتر شد؛ همیشه نَبَر!

طلسم حسینی مقابل مس کورتر شد؛ همیشه نَبَر!

پایگاه خبری فوتبالی - مجتبی حسینی هیچ گاه در دوران سرمربیگری خود موفق به شکست دادن مس رفسنجان نشده است.

به گزارش فوتبالی، در یکی از دیدارهای هفته سوم لیگ برتر، آلومینیوم در رفسنجان میزبان مس بود که در نهایت نارنجی پوشان توانستند با نتیجه سه بر یک از سد ایرالکو بگذرند.

آلومینیوم با این شکست، دو امتیازی باقی ماند تا پس از گذشت سه هفته از دیدارهای فصل جدید، تیم اراکی موفق به کسب پیروزی نشده باشد.

اما این دیدار باتوجه به طلسم رویارویی های مجتبی حسینی با مس رفسنجان جالب توجه بود که این طلسم با نتیجه به ثبت رسیده، کورتر از قبل هم شد.

در واقع حسینی پیش از بازی دیروز، ۱۲ مرتبه مقابل مس رفسنجان در قالب سرمربی تیم های مختلف قرار گرفته بود که هیچ گاه موفق به کسب برتری مقابل نارنجی‌ها نشده بود و با باخت دیروز این طلسم به ۱۳ بازی رسید تا سرمربی ایرالکو طلسم عجیبی مقابل مس داشته باشد.

مجتبی حسینی فصل گذشته هم هر دو بازی رفت و برگشت لیگ برتری و بازی نیمه نهایی جام حذفی را مقابل مس شکست خورده بود و بازی رفت این فصل را هم با ایرالکو به این تیم باخت.

این سرمربی قبل از آلومینیوم اراک، با تیم های پیکان، ذوب آهن، نفت مسجدسلیمان، مس کرمان و گل ریحان البرز هم مقابل مس رفسنجان قرار گرفته و هیچ‌گاه موفق به کسب برد و سه امتیاز نشده است.

1997