واکنش فلیک به شروع ضعیف رئال مادرید در لالیگا

واکنش فلیک به شروع ضعیف رئال مادرید در لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا فردا (شنبه دهم شهریور ماه) از ساعت 18:30 به وقت ایران قرار است که در هفته چهارم از رقابت های لالیگای اسپانیا به مصاف وایادولید برود و باید دید که اوضاع برای بارسایی ها در این بازی به چه شکل پیش می رود.

به گزارش فوتبالی ، بارسلونا در سه هفته ابتدایی لالیگا سه برد داشته است و در حال حاضر با داشتن 9 امتیاز صدرنشین رقابت های لالیگا است. این در حالی است که رئال مادرید در سه هفته ابتدایی دو تساوی داشته است و در حال حاضر پنج امتیازی است.

هانس دیتر فلیک سرمربی آلمانی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی خود پیش از رویارویی با وایادولید، درباره شروع ضعیف رئال مادرید در رقابت های لالیگا گفت:" در حال حاضر من روی بارسلونا و عملکرد خودمان تمرکز کرده ام. فصل بسیار طولانی است و نمی شود از حالا قضاوت کرد. روز گذشته استراحت کردیم و امروز تمرین داشتیم و می خواهیم کار خود را به بهترین نحو انجام بدهیم. همان طور که گفتم به تیم های دیگر فکر نمی کنم."

با توجه به شروع خوب بارسلونا در لالیگای این فصل، هواداران بارسا امیدوارند که تیمشان بتواند قهرمانی در لالیگا را تجربه کند و در انتهای فصل جام را به دست بیاورد.

1470