رسمی؛ بازیکن برزیلی رئال مادرید راهی تیم اسپانیایی شد

رسمی؛ بازیکن برزیلی رئال مادرید راهی تیم اسپانیایی شد

پایگاه خبری فوتبالی - رینیر ژسوس بازیکن برزیلی رئال مادرید که در لیست مازاد مادریدی ها قرار داشت، با قراردادی قرضی راهی تیم گرانادا شده است و فصل پیش رو را در گرانادا حضور خواهد داشت و باید دید که اوضاع برای او به چه شکل پیش می رود.

به گزارش فوتبالی ، رینیر ژسوس بازیکنی بود که در سال 2020 از تیم فلامنگوی برزیل با مبلغ 30 میلیون یورو به رئال مادرید پیوست. باشگاه رئال مادرید امید زیادی داشت که این بازیکن بتواند تبدیل به یک ستاره شود اما این اتفاق رخ نداد. او یک هافبک هجومی است و در حال حاضر 22 سال سن دارد و شاید بتواند در تیم جدیدش یعنی گرانادا اوضاع بهتری را تجربه کند.

این بازیکن برزیلی به طور قرضی در تیم های بروسیا دورتموند، ژیرونا و فروزینونه حضور داشته است و حالا بار دیگر به طور قرضی از رئال مادرید جدا می شود و این بار راهی گرانادا می شود. قرارداد قرضی او تا پایان فصل 2024/25 یعنی فصل جاری اعتبار دارد و پس از آن باید دید که رئال مادرید چه تصمیمی درباره این بازیکن می گیرد.

این بازیکن برای تیم زیر 23 ساله های برزیل بازی کرده است اما سابقه بازی برای تیم ملی بزرگسالان برزیل را در کارنامه خود ندارد.

1470