طلایی‌ترین تعویضی هفته؛ ورود به زمین و توی دروازه!

طلایی‌ترین تعویضی هفته؛ ورود به زمین و توی دروازه!

پایگاه خبری فوتبالی - علی شجاعی ثانیه‌هایی پس از ورود به زمین برای تیمش گلزنی کرد.

به گزارش فوتبالی، علی شجاعی مارکوپولوی جدید فوتبال ایران است. بازیکنی که از ابتدای فصل گذشته تا به الان در سه تیم مختلف بازی کرده است. شجاعی که پس از انتقال نافرجام به تراکتور در ابتدای فصل قبلی، راهی فولاد شد؛ مورد توجه یحیی گل محمدی قرار نداشت تا با جدایی از این تیم اهوازی راهی مس رفسنجان شود.

مدافع چپ ۲۷ ساله اما دیروز در ترکیب ابتدایی محرم نویدکیا برای بازی مقابل آلومینیوم قرار نداشت و این سرمربی، شجاعی را در دقیقه ۵+۹۰ وارد میدان کرد تا احتمالاً با انجام این تعویض مقداری از وقت بازی را بگیرد.

اما شجاعی فقط چند ثانیه فرصت می‌خواست تا پایش به گلزنی باز شود و وی لحظاتی پس از ورود به میدان توانست با فراری دیدنی و قرارگیری مناسب در موقعیت گلزنی، پاس سباستین اسپاهیو بازیکی را با ضربه ای مطمئن درون دروازه محمد خلیفه قرار دهد تا سومین گل مس را زده باشد و کسب پیروزی را برای نویدکیا و نارنجی‌ها مطمئن کند.

در نتیجه در روزی که تیمی بیفوما، مهاجم کنگویی استقلال خوزستان هم با ورود تعویضی به زمین و پس از هفت دقیقه حضور در میدان توانست دروازه استقلال را باز کند، باتوجه به سرعت انجام کار و ورود علی شجاعی در دقیقه ۵+۹۰ به میدان و گلزنی در همین دقیقه باید این تعویض نویدکیا را طلایی ترین تعویض هفته توصیف کرد.

1997