سرمربی بارسلونا جانشینان ستاره مصدوم بارسلونا را مشخص کرد

سرمربی بارسلونا جانشینان ستاره مصدوم بارسلونا را مشخص کرد

پایگاه خبری فوتبالی- هانسی فلیک، سرمربی آلمانی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی خود پیش از دیدار مقابل رئال وایادولید اعلام کرد که مارک کاسادو و اریک گارسیا گزینه‌های جانشینی مارک برنال در ترکیب اصلی هستند.

به گزارش فوتبالی، در دیدار قبلی بارسلونا یک اتفاق تلخ برای این تیم رقم خورد. در دیدار برابر رایو وایکانو که با برتری بارسلونا همراه شد، در دقایق پایانی مارک برنال به علت مصدومیت از زمین مسابقه بیرون رفت. پس از بازی و از طریق آزمایشات انجام شده مشخص شد که این بازیکن دچار پارگی رباط صلیبی شده و احتمالا فصل را از دست بدهد.

پس از این اتفاق رسانه‌ها گزینه‌های مختلفی را برای جانشینی او مطرح کردند. بارسلونا پیش از آغاز بازار نقل و انتقالات سعی داشت یک هافبک دفاعی به خدمت بگیرد، اما درخشش مارک برنال در دیدارهای پیش‌فصل هانسی فلیک و مدیران بارسلونا را مجاب کرد تا از خرید در این پست منصرف شوند. با وجود مصدومیت برنال، حالا دیگر بارسلونا نه زمان کافی و نه سرمایه کافی را برای خرید یک هافبک دفاعی باکیفیت داشت.

از آدرین ربیو و دنیلو پریرا به عنوان گزینه‌های جانشینی برنال یاد شد. همچنین پائو پریم، هافبک دفاعی پرورش‌یافته در آکادمی لاماسیا، دیگر بازیکنی بود که در نقش جانشین مارک برنال نامش مطرح شد. اما هانسی فلیک در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل رئال وایادولید اعلام کرد که مارک کاسادو و اریک گارسیا، گزینه‌های جانشین مارک برنال در پست هافبک دفاعی خواهند بود. باید دید این دو بازیکن می‌توانند تا پایان این فصل از پس این ماموریت سخت بر بیایند یا خیر؟

1428