چلسی در ساعات پایانی نقل و انتقالات برای خرید دو مهاجم تلاش می‌کند

چلسی در ساعات پایانی نقل و انتقالات برای خرید دو مهاجم تلاش می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران چلسی تصمیم دارند در ساعات آخر پنجره نقل و انتقالات برای دو مهاجم یعنی جان دوران و ایوان فرگوسن اقدام کنند.

به گزارش فوتبالی، چلسی در روز آخر نقل و انتقالات سعی دارد چند خرید دیگر نیز انجام دهد تا انزو مارسکا یک تیم مدعی را برای ادامه مسابقات لیگ برتر انگلیس و لیگ کنفرانس اروپا در اختیار داشته باشد. آبی‌های شهر لندن در روزهای اخیر پدرو نتو و ژائو فلیکس را به تیم خود اضافه کردند تا به قوای هجومی تیمشان افزوده شود.

این باشگاه سال گذشته در روز پایانی نقل و انتقالات یک خرید بی‌سروصدا و ناگهانی داشت. سران چلسی در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی کول پالمر جوان را از منچسترسیتی به خدمت گرفتند، بازیکنی که تبدیل به ستاره بی‌چون‌وچرای چلسی در فصل گذشته شد. این خرید که در سکوت کامل خبری و در روز آخر نقل و انتقالات انجام شد و موفقیت‌آمیز هم بود، باعث شد تا مدیران چلسی در بازار نقل و انتقالات امسال هم تصمیم به انجام همچین خریدی داشته باشند.

به گزارش نشریه تایمز، باشگاه چلسی در ساعات آخر بازار نقل و انتقالات پیشنهاداتی برای دو مهاجم جوان تیم‌های استون ویلا و برایتون ارسال می‌کند. جان دوران، فوروارد کلمبیایی و جوان استون ویلا که پیش از این هم مورد توجه چلسی قرار داشت، احتمال دارد دوباره پیشنهادی رسمی دریافت کند. ایوان فرگوسن، مهاجم جوان باشگاه برایتون نیز دیگر گزینه شیرهای شهر لندن است.

باید دید در ساعات پایانی بازار نقل و انتقالات چه اتفاقاتی پیرامون باشگاه چلسی رخ می‌دهد.

1428