آخرین تلاش‌های رئال بتیس برای خرید هافبک نیمکت‌نشین رئال مادرید

آخرین تلاش‌های رئال بتیس برای خرید هافبک نیمکت‌نشین رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- رئال بتیس قصد دارد در روز پایانی بازار نقل و انتقالات تابستانی، برای خرید دنیل سبایوس، هافبک نیمکت‌نشین رئال مادرید اقدام کند.

به گزارش فوتبالی، در روز آخر بازار نقل و انتقالات، خیلی از باشگاه‌های اروپایی در تلاش هستند تا آخرین خریدهای خود را در این پنجره نقل و انتقالاتی نهایی کنند. رئال بتیس هم یکی از همین تیم‌ها به حساب می‌آید که می‌خواهد در آخرین روز از بازار نقل و انتقالات تیم خود را به بازیکنان تاثیرگذار تجهیز کند.

یکی از اهداف رئال بتیس دنیل سبایوس است. بازیکنی که از همین باشگاه نام خود را در فوتبال اسپانیا مطرح کرد و سپس راهی رئال مادرید شد، حالا دوباره در آستانه بازگشت به باشگاه آندلسی قرار دارد. او در طول دوران حضورش در رئال مادرید هرگز نتوانست به عنوان یک مهره ثابت در ترکیب اصلی رئال مادرید جای داشته باشد، اما همواره در نقش یک مهره نیمکت‌نشین و تعویضی کمک‌ حال کهکشانی‌ها بود. او یک دوره قرضی هم در آرسنال بازی کرد که دوران موفقی هم برای او بود.

در روزهای اخیر مدیران رئال بتیس به صورت غیرمستقیم اعلام کردند که برای بازگشت سبایوس به بتیس آمادگی دارند. به نقل از آلفردو ماتیلا، خبرنگار نشریه اسپانیایی رلوو، رئال بتیس پیشنهاد تازه‌ای برای خرید بتیس ارائه کرده است. آن‌ها تصمیم دارند این بازیکن را با مبلغ 5 میلیون یورو به مدت یک فصل قرض بگیرند. مدیران رئال مادرید برای فروش سبایوس 15 میلیون یورو درخواست کرده‌اند. مذاکرات تا ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات ادامه دارد و باید دید در نهایت چه سرنوشتی برای سبایوس رقم می‌خورد.

1428