چراغ سبز ستاره انگلیسی منچستریونایتد به چلسی

چراغ سبز ستاره انگلیسی منچستریونایتد به چلسی

پایگاه خبری فوتبالی- به گزارش فابریزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی سرشناس دنیای فوتبال، جیدون سانچو برای انتقال به چلسی چراغ سبز نشان داده است.

به گزارش فوتبالی، در روز پایانی بازار نقل و انتقالات، سرنوشت خیلی از بازیکنان به یک باره تغییر می‌کند. یکی از بازیکنانی که در فوتبال اروپا در روز پایانی پنجره نقل و انتقالاتی اروپا احتمالا تیم خود را تغییر می‌دهد، جیدون سانچو است. این ستاره انگلیسی پس از مشاجره و بحثی که با سرمربی تیمش، اریک تن هاگ داشت، دیگر نتوانست جایگاه ثابتی در ترکیب منچستریونایتد به دست بیاورد. حتی درخشش در پیراهن بروسیا دورتموند در نیم‌فصل دوم فصل گذشته و کنار گذاشتن کدورت‌ها هم برای جلوگیری از جدایی او کافی نبودند.

در روزهای اخیر تیم‌های یوونتوس و چلسی بیشترین تلاش را برای جذب سانچو به کار گرفتند. بیانکونری پس از این‌که فدریکو کیه زا را از دست داد، تلاش کرد تا سانچو را جانشین او کند، اما در حال حاضر چلسی به خرید این بازیکن نزدیک‌تر است. صبح امروز جانلوکا دی مارتزیو، دستمزد بالای سانچو و اعتماد به بازیکن جوانی همچون امبانگولا را دلیل اصلی انصراف یوونتوس از خرید سانچو دانست.

به گزارش فابریزیو رومانو، جیدون سانچو به چلسی چراغ سبز نشان داده است و اشتیاق زیادی برای پیوستن به باشگاه لندنی دارد. مذاکرات میان دو باشگاه چلسی و منچستریونایتد در این رابطه ادامه دارد.

1428