هافبک سابق چلسی در آستانه انتقال به ناپولی

هافبک سابق چلسی در آستانه انتقال به ناپولی

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه برایتون برای انتقال بیلی گیلمور، هافبک جوان اسکاتلندی به ناپولی موافقت کرده است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این بازیکن تا پایان امروز با باشگاه ایتالیایی قرارداد امضا می‌کند.

به گزارش فوتبالی، ناپولی یکی از تیم‌های فعال در روز پایانی بازار نقل و انتقالات است. این باشگاه پس از تکمیل خرید روملو لوکاکو از چلسی، حالا در تلاش است در روز ددلاین پنجره نقل و انتقالات تابستانی، خط هافبک خود را تقویت کند. این تیم در هفته ابتدایی سری آ مقابل هلاس ورونا با سه گل شکست خورد تا مشخص شود تیم آنتونیو کونته هنوز راه زیادی تا تبدیل شدن به یک تیم مدعی دارد.

مدیران ناپولی حالا سعی دارند تا با تقویت تیم خود، دست آنتونیو کونته را برای رقابت با تیم‌هایی همچون اینتر و یوونتوس باز بگذارند. احتمالا تا پایان امروز ویکتور اوسیمن از باشگاه ایتالیایی جدا شود و به لیگ حرفه‌ای عربستان برود، اما فعالیت نقل و انتقالاتی ناپولی به همین ختم نمی‌شود و سران باشگاه ایتالیایی چند گزینه را برای اضافه کردن به تیم زیر نظر دارند.

اسکات مک‌تامینی، بیلی گیلمور و البته آرتور ملو اصلی‌ترین گزینه‌های ناپولی برای تقویت کمربند خط میانی هستند. مک‌تامینی پس از انتقال مانوئل اوگارته به منچستریونایتد تصمیم گرفت راهی ناپولی شود. همچنین باشگاه ایتالیایی از میان بیلی گیلمور و آرتور ملو یک بازیکن را به خدمت بگیرد که اولویت با گیلمور اسکاتلندی است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که برایتون با انتقال گیلمور به ناپولی موافقت کرده است. در صورتی که این بازیکن به ناپولی بپیوندد، جذب آرتور ملو منتفی خواهد شد.

1428