لیگ در انحصار تبریزی‌ها؛ ما بهترین هستیم

لیگ در انحصار تبریزی‌ها؛ ما بهترین هستیم

پایگاه خبری فوتبالی- هر آماری در لیگ برتر را که این روزها نگاه کنید یک تراکتوری در صدر آن قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، اگر می‌خواهید صدرنشینان بهترین بازیکنان لیگ را تا این‌جای کار بدانید کافی است که سری به تیم تراکتور بزنید. تمام عناوین تا پایان روز اول هفته سوم در اختیار شاگردان دراگان اسکوچیچ است. 

از جدول گلزنان شروع کنیم که یک میهمان ناخوانده دارد. امیرحسین حسین‌زاده که فصل گذشته می‌شد او را خرید ناموفق تراکتور نامید حالا به ستاره دراگان تبدیل شده است و روزهای خوبش با فرهاد مجیدی را تکرار می‌کند. بدون شک برد پرگل مقابل هوادار را باید با امضای او دانست و حالا با 3 گل برصدر جدول گلزنان تکیه زده است. تومیسلاو اشترکالی هموطن آقای سرمربی هم در رده دوم با 2 گل زده در انتظار رسیدن به صدر است.

هر جا که گلزنان خوبی هستند حتما پاسورهای خوبی را هم پیدا خواهید کرد. در تیمی که بهترین پاسور 3 فصل گذشته حضور دارد شاید گل‌زدن کار خیلی سختی نباشد. حضور آلوز در صدر جدول پاسورها دیگر اتفاقی نیست که کسی را شگفت‌زده کند. آیا سومین عنوان مهندسی لیگ را هم باید برای این بازیکن برزیلی کنار گذاشت؟ 

البته او در صدر جدول تنها نیست و هم‌تیمی‌اش را هم در کنار خود می‌بیند. دانیال اسماعیلی‌فر که در پرسپولیس به نظر می‌رسید پاس گل دادن را فراموش کرده گویا دوباره به تنظیمات کارخانه بازگشته و فعلا با 2 پاس گل در کنار آلوز قرار دارد.

در جدول کلین‌شیت هم که بیرانوند حضور دارد و با این که دروازه‌اش مقابل پرسپولیس باز شد اما فعلا با چند دروازه‌بان دیگر در میان صدرنشینان است و هواداران تراکتور امیدوارند که مانند فصل گذشته این فصل هم صدرنشین کلین‌شیت‌ها از تیم آنها باشد.

به این ترتیب تا پایان هفته سوم فعلا صدر جداول مختلف در اختیار تبریزی‌هاست و آنها امیدوارند که این فصل بالاخره بتوانند این شروع خوب را با یک پایان شیرین به سرانجام برسانند و به حسرت چندین ساله خود پایان بدهند.

4326