تاثیر بزرگ لک در برد نویدکیا؛ آه از نهاد آلومینیوم بلند شد!

تاثیر بزرگ لک در برد نویدکیا؛ آه از نهاد آلومینیوم بلند شد!

پایگاه خبری فوتبالی - حامد لک با مهار پنالتی آلومینیوم اراک، نقش مهمی در برد تیمش داشت.

به گزارش فوتبالی، مس رفسنجان پس از باخت خانگی به تراکتور در هفته اول و کسب تساوی برابر فولاد در هفته دوم در اهواز، بالاخره توانست رنگ برد را هم ببیند و با نتیجه سه بر یک از سد میهمانش آلومینیوم اراک گذشت تا محرم نویدکیا خیلی زود شرایط تیمش را سر و سامان بخشیده باشد.

شاگردان نویدکیا خیلی زود در دقیقه ۱۵ بازی با پاس فرشید باقری و گلزنی عیسی مرادی پیش افتادند اما این امین کاظمیان بود که دو دقیقه بعد و با پاس محمد لطفی در دقیقه ۱۷ خیلی زود بازی را به تساوی کشاند.

 درخشش امین کاظمیان ادامه‌دار بود و این بازیکن کرمانی در محوطه جریمه حریف سرنگون شده و از داور مسابقه پنالتی گرفت تا آلومینیوم این فرصت را داشته باشد که در همان نیمه اول کامبک زده و از حریفش پیش بیفتد اما حامد لک این اجازه را به تیم اراکی نداد.

دقیقه ۳۷ بود که سید مهران موسوی پشت ضربه پنالتی ایستاد و ضربه خود را هم بد نزد اما تشخیص درست حامد لک و مهار او باعث شد تا مس در بازی باقی ماند و از میهمان خود عقب نیفتد تا شاگردان نویدکیا در نیمه دوم با به ثمر رساندن دو گل دیگر برنده از زمین خارج شوند.

حامد لک علاوه بر این تاثیرگذاری در طول بازی هم شوت خوبی که عارف حاجی عیدی روانه دروازه وی کرد را گرفت تا این دروازه‌بان باتجربه جزو تاثیرگذارترین نفرات تیمش در کسب اولین پیروزی فصل باشد.

1997