مرد همیشه ستاره؛ ریکی آلوز با بدشانسی هم دل اسکوچیچ را برد!

مرد همیشه ستاره؛ ریکی آلوز با بدشانسی هم دل اسکوچیچ را برد!

پایگاه خبری فوتبالی - ریکاردو آلوز بدشانس بود که نتوانست در کنار ارسال پاس گل، گل پنجم تیمش را به ثمر برساند.

به گزارش فوتبالی، با وجود اضافه شدن نام‌ها و ستاره‌های بزرگ به تراکتور این فصل، ریکاردو آلوز همانند دو فصل گذشته یکی از اصلی‌ترین و درخشان ترین بازیکنان این تیم است. مرد محبوب پرتغالی که در طی دو فصل گذشته توانسته عنوان آقای پاس گلی را کسب کند و این فصل هم در سه بازی اخیر، دو پاس گل ثبت کرده تا نشان دهد باز هم اسب ریکی برای تصاحب این عنوان، زین است.

آلوز که در بازی با پرسپولیس استارت پاس گل های خود را با گلسازی برای شجاع خلیل‌زاده آغاز کرد، در بازی دیروز تراکتور برابر هوادار هم دومین گل امیرحسین حسین‌زاده را ساخت تا دومین پاس گل خود در طول فصل را به ثبت برساند و همراه با هم‌تیمی خود دانیال اسماعیلی‌فر در صدر جدول بهترین پاسورهای لیگ قرار بگیرد.

آلوز اما کم‌شانس بود که نتوانست همراه با ارسال پاس گل برای تیمش گلزنی هم بکند. ریکی که از فصل گذشته پایش به گلزنی برای تراکتور هم باز شده، دیروز می‌توانست در دقایق انتهایی بازی با هوادار گلزنی هم بکند که شوت سهمگین این ستاره پرتغالی با بذشانسی به تیرک عمودی آرشا شکوری برخورد کرد.

با این وجود اسکوچیچ تمجید ویژه‌ای از ریکاردو داشت و مدعی بود این بازیکن، برای تراکتور اهمیت زیادی دارد و در بازی تهاجمی تی‌تی‌ها کمک شایانی می‌کند و توانسته با ایگور پوستونسکی زوج موفقی را تشکیل دهند و به درک متقابلی از هم برسند تا آلوز خیلی زود دل اسکوچیچ را هم برده باشد.

1997