درخشش تراکتور و حسرت بزرگ تی‌تی‌ها: پرسپولیس قسر در رفت!

درخشش تراکتور و حسرت بزرگ تی‌تی‌ها: پرسپولیس قسر در رفت!

پایگاه خبری فوتبالی - این روزها همه توجهات در تبریز به بازیهای درخشان تراکتور است و تقریباً همه از قهرمانی حرف می‌زنند.

به گزارش فوتبالی، در حالی که با پایان فصل گذشته، محمدرضا زنوزی در نظر داشت تراکتور را واگذار کند تا فضایی پر از نگرانی جامعه هواداری این تیم را در بر گیرد اما با منصرف شدن تاجر تبریزی، تراکتور برای این فصل با خرید ستاره‌های نامدار تیمی قدرتمند را راهی مسابقات لیگ برتر کرده است.

کسب دو برد خارج از خانه مقابل مس رفسنجان و هوادار و بازی درخشان برابر پرسپولیس در تبریز که با کم‌شانسی به تساوی انجامید باعث شده تا پس از مدت‌ها هواداران پرشور این تیم - به معنای واقعی کلمه - امیدوار به قهرمانی باشند. در واقع این روزها اگر در تبریز سری به بازار بزنید، سوار تاکسی شوید و یا در هر جمعی بایستید، تقریباً محال است که درباره تراکتور چیزی نشنوید!

هوادارانی که با شور و ذوق از بازی های درخشان تیمشان تحسین و تمجید می‌کنند و حال دلشان، خوب است. امید به قهرمانی موضوعی است که شاید از لیگ چهاردهم و بازی معروف با نفت تهران به این اندازه در بین پرشورها حس نشده ولی تیم اسکوچیچ توانسته در سه بازی این دستاورد بزرگ را داشته باشد؛ هر چند خود اسکو می‌گوید نمی‌خواهد درباره این شروع پرقدرت زیاد صحبت کند و به این موضوع پر و بال دهد.

البته باید به این نکته هم اشاره داشت که این امیدواری با یک هشدار به موقع همراه است. اینکته حتی امیدوارترین نسخه پرشورها هم به این موضوع تاکید دارند این روند باید ادامه‌دار باشد و تراکتور همانند فصول گذشته در انتهای لیگ برتر به یکباره متوقف نشود؛ همانند موضوعی که اسکوچیچ هم بدان تاکید مصرانه دارد و می‌گوید هنوز کاری انجام نداده است.

اما شاید تکراری‌ترین حسرت در کنار امیدواری بزرگ هواداران تراکتوری، به حسرت برد پرسپولیس است! اینکه تقریبا هر کسی که این روزها بابت اوج گرفتن تیم محبوبش تراکتور خوشحال است، به بدشانسی تیمش در بازی با پرسپولیس اشاره می‌کند و می‌گوید چه حیف که پرسپولیس از دستمان در رفت: «حیف‌لر؛ پرسپولیس الیمیزدن قاشدی!»

گزارش از حامد حاجی محمدی

1997