5 گل برتر فولاد به پرسپولیس؛ مرگبار! (ویدیو)

5 گل برتر فولاد به پرسپولیس؛ مرگبار! (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی - فولاد در هفته سوم برای دیدار با پرسپولیس راهی قزوین می‌شود. 

به گزارش فوتبالی،این یک رویارویی ویژه است بین تیمی که با گل‌محمدی به تمام افتخارات ممکن رسید و تیمی که حالا گل‌محمدی را روی نیمکت می‌بیند. فولاد در تاریخ لیگ برتر، 44 بار برابر پرسپولیس قرار گرفته و عملکرد متوسطی داشته است. «فوتبالی» در مرور این تقابل‌ها و با توجه به آرشیو تصاویر و فیلم‌های موجود، این 5 گل را به عنوان بهترین گلهای فولاد به پرسپولیس انتخاب کرده است.

* رضا معقولی

  پرسپولیس در خانه با 2 گل از فولاد در بازی برگشت لیگ دهم جلو بود و همه منتظر سوت پایان بازی بودند که فولاد، پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه آزاد شد. رضا معقولی پشت توپ ایستاد و آن را به دقیق‌ترین شکل ممکن وارد دروازه قرمزها کرد.

* اسماعیل شریفات

  در دو بازی رفت لیگ‌های سیزدهم (تهران) و چهاردهم (اهواز)، شریفات موفق به باز کردن دروازه پرسپولیس به زیباترین شکل ممکن شد. در اهواز، او توپ را از بازیکن خودی گرفت و آن را از گوشه محوطه جریمه به بالاترین نقطه دروازه نیلسون فرستاد.

5 گل برتر فولاد به پرسپولیس

* احمد آل نعمه

  یکی از آن گلهای nمتریِ مخصوص را در بازی رفت لیگ هشتم وارد دروازه پرسپولیس کرد. در میانه‌های زمین پرسپولیس، یک پاس عرضی به آل نعمه رسید و او بدون مکث و کنترل با پای چپ، توپ را به جایی فرستاد که تیرهای افقی و عمودی به ملاقات هم می‌روند.

* روبرتو تورس

  در اولین بازی برای فولاد، تک گل دیدار برگشت لیگ بیست و دوم را در اهواز زد. ارسال پهلوان از سمت چپ در دورترین فضای ممکن به تورس رسید و او بدون معطلی با ضربه‌ای حرفه‌ای، توپ را به گوشه مخالف دروازه فرستاد.

* عبدالله ناصری

  در بازی رفت لیگ شانزدهم، ارسال پاس قطری از زمین خودی در سمت چپ دفاعی پرسپولیس به ناصری رسید. مدافع درخشان آن زمان فولاد پس از کنترل توپ، آن را از مدافع حریف عبور داد و با یک شوت دیدنی، جای هیچ واکنشی برای بیرانوند باقی نگذاشت.

5390