ماموریت ویژه گاریدو در قزوین

ماموریت ویژه گاریدو در قزوین

 پایگاه خبری فوتبالی-  آیا پرسپولیس می‌تواند برای اولین بار در فصل جدید، از حریفش پیش بیفتد؟

به گزارش فوتبالی، مهمترین دیدار روز دوم هفته سوم لیگ برتر، امشب در قزوین برگزار خواهد شد و پرسپولیس باید مقابل فولادی قرار بگیرد که سرمربی‌اش، قرمزها را مثل کف دستش می‌شناسد و همین موضوع می‌تواند کار خوان کارلوس گاریدو و شاگردانش برای کسب نتیجه را سخت کند منتها پرسپولیس هم به دنبال دشت اولین سه امتیاز فصلش است.

قهرمان فصل گذشته لیگ برتر، در دو هفته ابتدایی به دو تساوی در مقابل ذوب آهن و تراکتور رسیده آن هم در حالی که اولین گل را از حریف دریافت کرده و سپس با یک کامیک نصفه و نیمه، موفق به فرار از شکسته شده تا در 180 دقیقه گذشته هرگز از حریف خود پیش نیفتاده باشند. 

اگر دیدار آخر لیگ گذشته را هم به این آمار اضافه کنیم؛ قرمزهای پایتخت در 270 دقیقه گذشته تنها 4 دقیقه از حریف خود پیش بوده‌ااند چرا که مقابل مس رفسنجان در هفته پایانی فصل قبل هم با تک گل گولسیانی در دقیقه 84 موفق به کسب سه امتیاز مسابقه شدند.  

گاریدو برای شکست طلسم نبردن و پیش نیفتادن های تیمش، امروز باید خط تیره گل خورده از جلوی نام فولاد را پاک کند. اتفاقی که تا بدین جای کار، مس رفسنجان و نساجی مازندران از پسش بر نیامدند و نتوانستند در دو هفته ابتدایی گلی را وارد دروازه یوسوپوف ازبک کنند و باید دید قفل دروازه فولاد، در هفته سوم شکسته خواهد شد یا نه.

7899