5 گل برتر پرسپولیس به فولاد؛ دلبری! (ویدیو)

5 گل برتر پرسپولیس به فولاد؛ دلبری! (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی - پرسپولیس در دومین میزبانی لیگ 24 راهی قزوین می‌شود تا از فولاد پذیرایی کند. 

به گزارش فوتبالی، آنها برابر رقیبی قرار می‌گیرند که بیشتر از هر تیم دیگری در تاریخ لیگ برتر به قرمزها باخته و سالهاست لقمه دلنشینی برای‌شان بوده است. «فوتبالی» در مرور رویارویی‌های این دو تیم و با توجه به محدودیت‌های موجود، این 5 گل را به عنوان بهترین گلهای پرسپولیس به فولاد انتخاب کرده است. گل محمد نوری در بازی برگشت لیگ 14، گل مهدی طارمی در بازی رفت لیگ 15، گل رضا اسدی در بازی رفت لیگ 21 و گل مهدی عبدی در بازی رفت لیگ 20 هم می‌توانستند در این فهرست قرار بگیرد.

* محمد نوری

  نوری این گل را در تساوی یک یک بازی رفت لیگ دهم وارد دروازه فولاد در اهواز کرد. ارسال از سمت راست را بازیکن پرسپولیس درون محوطه جریمه به نوری رساند. او با پای چپ، مدافع رقیب را دریبل زد و با پای راست، توپ را به تور دروازه میزبان رساند.

* گادوین منشا

  مهاجم خارجی پرسپولیس، این گل را در بازی رفت لیگ هجدهم و در تهران وارد دروازه فولاد کرد. توپ در گوشه محوطه جریمه و نزدیک به خط طولی به بازیکن پرسپولیس رسید. او با یک پاس عرضی کات‌بک، منشا را صاحب توپ کرد و او زیر پرس مدافع مهمان، آن را به زیر تیر افقی کوباند.

5 گل برتر پرسپولیس به فولاد

* مهدی ترابی

  احتمالا زیباترین گلی که در رویارویی‌های دو تیم در لیگ برتر زده شده است. ترابی در گوشه سمت راست محوطه جریمه فولاد به توپ رسید، با یک حرکت عرضی رو به عقب از مدافع روبرویش گذشت و با پای چپ و ضربه‌ای قوسی، تور کنار دروازه را در زاویه مخالف لرزاند.

* مرتضی پورعلی‌گنجی

  اولین گل پرسپولیس در برد 2 صفر برابر فولاد را در فصل قبل زد. ارسال ریگی، ارتفاع زیادی نداشت ولی پورعلی‌گنجی آن را با یک ضربه سر محکم از حوالی نقطه پنالتی به تور دروازه میزبان رساند.

* محمد قاضی

  استاد زدن چنین ضربات سری بود. در بازی رفت لیگ دوازدهم در اهواز، قاضی بازهم این توانایی را نشان داد. توپ بعد از ارسال بازیکن پرسپولیس حوالی نقطه پنالتی به قاضی رسید. او ضربه سرش را طوری زد که توپ از بالای سر دروازه‌بان فولاد به تور رسید.

5390