فوری/ توافق ناپولی با الاهلی بر سر ستاره نیجریه‌ای

فوری/ توافق ناپولی با الاهلی بر سر ستاره نیجریه‌ای

پایگاه خبری فوتبالی - فابریتزیو رومانو خبرنگار معتبر ایتالیایی در حوزه نقل و انتقالات اعلام کرد که ناپولی برای فروش ویکتور اوسیمهن به الاهلی عربستان به توافق رسید و بدین ترتیب ستاره نیجریه ای، فصل آینده را در خاورمیانه توپ خواهد زد. 

به گزارش فوتبالی، از زمان ورود آنتونیو کونته به ناپولی، مشخص شده بود که سرمربی ایتالیایی خواهان به خدمت گرفتن روملو لوکاکو است و به این صورت، ویکتور اوسیمهن نیز دوست داشت در فصل جاری در باشگاه دیگری توپ بزند. چلسی و پاریسن ژرمن مشتریان اصلی اوسیمهن بودند و حتی خود ستاره نیجریه ای ترجیح داده بود در پی اس جی بازی کند ولی این معامله هیچ گاه به نتیجه نرسید. چلسی نیز هیچ وقت نتوانست اوسیمهن و مدیر برنامه هایش را راضی به کم کردن حقوق خود کنند و به خاطر فیرپلی مالی از معامله کنار کشید. 

حالا الاهلی عربستان، باشگاهی است که توانسته صید بزرگی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی داشته باشد. الاهلی با رقمی بین 75 الی 80 میلیون یورو موفق به جلب رضایت ناپولی شد. قرارداد اوسیمهن با الاهلی 4 ساله است و هر فصل 25 تا 30 میلیون یورو دستمزد خالص دریافت می کند. همچنین بند فسخ در قرارداد اوسیمهن وجود دارد و حالا همه منتظر جواب نهایی اوسیمهن هستند.

4416