انتقال هافبک آرژانتینی پورتو به لیورپول کاملا منتفی شد

انتقال هافبک آرژانتینی پورتو به لیورپول کاملا منتفی شد

پایگاه خبری فوتبالی- لیورپول در یک مقطع به خرید آلن وارلا، هافبک آرژانتینی باشگاه پورتو نزدیک شده بود، اما در این پنجره تلاش زیادی برای جذب این بازیکن انجام نداد.

به گزارش فوتبالی، پیش از آغاز بازار نقل و انتقالات تابستانی، آلن وارلا یکی از خریدهای احتمالی لیورپول به حساب می‌آمد. بازیکنی که پس از درخشش در بوکا جونیورز راهی پورتو شد و در باشگاه پرتغالی نیز توانست توانمندی‌های خودش را نشان دهد. عملکرد خوب او باعث شد تا لیورپول و چند باشگاه اروپایی در جذب وارلا جدی‌تر شوند.

اما لیورپول در پنجره نقل و انتقالاتی امسال چندان پرهیاهو و پرسروصدا عمل نکرد. آن‌ها پس از آن‌که مطلقا هیچ فعالیتی در بازار نقل و انتقالات انجام ندادند، در روزهای اخیر دو خرید مهم را نهایی کردند. مدیران لیورپول در ابتدا با جذب مامارداشویلی، سنگربان آینده‌دار و مستعد گرجستانی آینده قاب دروازه تیمشان را تامین کردند و سپس فدریکو کیه زا، وینگر ملی‌پوش سابق یوونتوس را به خدمت گرفتند. هیچ بازیکنی از جمع بازیکنان لیورپول جدا نشد و حتی محمد صلاح که گفته می‎‌شد به الاتحاد عربستان می‌پیوندد، در لیورپول ماندگار شد.

یکی از بازیکنانی که پیش‌بینی می‌شد تابستان امسال به لیورپول بپیوندد، آلن وارلا، هافبک آرژانتینی باشگاه پورتو بود. به نقل از فابریزیو رومانو، هیچ مذاکره‌ای میان پورتو و لیورپول برای انتقال وارلا انجام نشد. پورتو اعلام کرده است هر باشگاهی وارلا را می‌خواهد باید 65 میلیون یورو بپردازد.

1428