یوونتوس در رقابت برای خرید ستاره انگلیسی منچستریونایتد عقب‌نشینی کرد

یوونتوس در رقابت برای خرید ستاره انگلیسی منچستریونایتد عقب‌نشینی کرد

پایگاه خبری فوتبالی- در روزهای اخیر، صحبت‌های زیادی در خصوص انتقال جیدون سانچو به یکی از تیم‌های چلسی و یوونتوس به گوش رسید، اما حالا به نظر می‌رسد یوونتوس از این انتقال کنار کشیده باشد.

به گزارش فوتبالی، بازار نقل و انتقالات فوتبال اروپا به روز پایانی خود رسید و حالا تیم‌های اروپایی تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا یک مدعی، خوب و آماده را برای فصل جدید روانه مسابقات کنند. یکی از بازیکنانی که احتمالا در روز پایانی پنجره نقل و انتقالات از تیم خود جدا می‌شود و به تیم دیگری می‌پیوندد، جیدون سانچو است.

این بازیکن در فصل گذشته با اریک تن هاگ دچار مشکل شد و به همین خاطر در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از منچستریونایتد جدا شد و به بروسیا دورتموند پیوست. او همچنان جایی در ترکیب منچستریوتایتد ندارد، با این‌که مشکلاتش با تن هاگ را کنار گذاشت. دو تیم چلسی و یوونتوس نزدیک‌ترین تیم‌ها به خرید این ستاره انگلیسی هستند.

اما با رسیدن به روز پایانی نقل و انتقالات، چند خبرنگار مدعی شدند که یوونتوس از خرید جیدون سانچو منصرف شده است. به نقل از نشریه تایمز، سانچو چلسی را به یوونتوس ترجیح داد. همچنین جانلوکا دی مارتزیو مدعی شد که یوونتوس به دو دلیل از خرید سانچو منصرف شد، اول به خاطر دستمزد بالای سانچو که یووه توانایی پرداخت آن را نداشت. دلیل دوم درخشش امبانگولا در دو بازی اول است.

هرچند فابریزیو رومانو گزارش داده است که اگر یوونتوس در ساعات پایانی بازیکنی به فروش برساند، می‌تواند سانچو را به خدمت بگیرد. باید دید در ساعات پایانی چه اتفاقاتی رقم می‌خورد.

1428