رئال مادرید باز هم امتیاز از دست داد

رئال مادرید باز هم امتیاز از دست داد

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سوم از رقابت های لالیگای اسپانیا، رئال مادرید و لاس پالماس به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و سهم هر تیم از این دیدار یک امتیاز شد.

به گزارش فوتبالی ، این دومین باری است که رئال مادرید در سه هفته آغازین رقابت های لالیگا، امتیاز از دست می دهد. در حقیقت رئال مادرید در هفته اول لالیگا در بازی مقابل مایورکا هم امتیاز از دست داده بود و حالا در بازی مقابل لاس پالماس هم به نتیجه تساوی یک بر یک رسید و دو امتیاز دیگر را از دست داد. این در حالی است که بارسلونا سه بازی ابتدایی خود را برده است و حالا چهار امتیاز از رئال مادرید جلو افتاده است.

در این بازی، گل اول را لاس پالماس به ثمر رساند. در دقیقه پنجم بازی بود که آلبرتو مولیرو موفق شد دروازه رئال مادرید را باز کند. پاس این گل را  الیور مک برنی داد. در ادامه بازی رئال مادرید تلاش زیادی کرد تا گلزنی کند. در نیمه اول مادریدی ها نتوانستند به گلی برسند اما در نیمه دوم و در دقیقه 69، وینیسیوس جونیور از روی نقطه پنالتی دروازه لاس پالماس را باز کرد و به این ترتیب بازی یک بر یک مساوی شد.

تماشای گل لاس پالماس

1470