کاری که عیسی مرادی خوب بلد است؛ دبل در هفته سوم!

کاری که عیسی مرادی خوب بلد است؛ دبل در هفته سوم!

پایگاه خبری فوتبالی- عیسی مرادی در شب برد 3 بر یک تیمش توانست دو گل بزند و در هفته سوم، یک بریس را به ثبت برساند. 

به گزارش فوتبالی، دیدار هفته سوم مس رفسنجان در مقابل آلومینیوم اراک با نتیجه 3 بر یک به نفع تیم میزبان به پایان رسید تا ایرالکو دست خالی رفسنجان را ترک کند و محرم نویدکیا اولین 3 امتیازش را با مس در لیگ جدید به دست بیاورد. در این بازی همچنین عیسی مرادی دو بار و علی شجاعی یک بار برای مس گلزنی کردند و تک گل آلومینیوم را هم امین کاظمیان وارد دروازه حامد لک کرد. لک البته در این بازی یک پنالتی را هم مهار کرد تا تیمش در بازی بماند و در نهایت برنده از زمین مسابقه خارج شود. 

از نکات جالب این بازی اما، دبل عیسی مرادی بود. مرادی بازیکن سپاهان است اما این فصل به صورت قرضی در مس رفسنجان توپ خواهد زد. او تا پیش از دبل امشبش، آخرین بار در هفته هفتم لیگ بیست و سوم موفق به گلزنی شده بود. مرادی فصل پیش هم به صورت قرضی از جمع طلایی پوشان زاینده رود جدا شده بود اما در شمس آذر قزوین حضور داشت و موفق شده بود آخرین گلش را 13 مهر پارسال وارد دروازه گاندوها بکند و امروز پس از نزدیک به 11 ماه دوباره پایش به گلزنی باز شد.  

مرادی این فصل، سومین فصل حضورش در لیگ برتر را به ثبت میرساند و جالب این که در همه این فصول، تا قبل از هفته یازدهم موفق به ثبت دبل شده است. او در لیگ بیست و دوم با پیراهن سپاهان در هفته دهم موفق شده بود در مقابل تراکتور دبل کند و در برد 4 بر دوی تیمش، نیمی از گلهای تیمش را وارد دروازه حریف کند. در لیگ بیست و سوم و در هفته سوم موفق شد با پیراهن شمس آذر قزوین در مقابل مس رفسنجان، تیم حال حاضرش، دو بار گلزنی کند و حالا در لیگ بیست و چهارم و باز هم در هفته سوم اما این بار با پیراهن مس رفسنجان در مقابل آلومینیوم اراک موفق به ثبت بریس شد.  

مرادی 27 ساله، سال گذشته با ثبت 4 گل و 2 پاس گل، بهترین عملکردش در آمار فردی را به ثبت رساند و این فصل امیدوار است عملکرد بهتری داشته باشد و در نهایت آمار فردی بهتری از خود بر جای بگذارد.

7899