هوادارِ رحمتی؛ کاندیدای سقوط به دسته پایین‌تر از همین حالا!

هوادارِ رحمتی؛ کاندیدای سقوط به دسته پایین‌تر از همین حالا!

پایگاه خبری فوتبالی- هوادار تهران در حالی که میزبان تراکتور بود نتیجه را 4 بر صفر به مهمان خود واگذار کرد تا با یک امتیاز در قعر جدول جای بگیرد. 

به گزارش فوتبالی، سید مهدی رحمتی و تیمش در ایستگاه سوم از لیگ بیست و چهارم باز هم نتوانستند در مقابل حریف خود پیروز میدان باشند یا حتی گلی به ثمر برسانند تا با یک امتیاز در رتبه شانزدهم جدول لیگ برتر قرار بگیرند. 

آن‌ها این هفته میزبان تراکتور تبریز بودند که این بازی را در نهایت با 4 گل خورده و بدون گل زده، به حریف واگذار کردند تا در باخت به این تیم، دبل کنند و در دو بازی پیاپی با 4 گل خورده، دست‌شان از کسب امتیاز در مقابل تراکتور، کوتاه بماند. آن‌ها در لیگ گذشته و در بازی برگشت نیز 4 بر دو در مقابل تراکتور باخته بودند. 

شرایط وخیم هوادار اما تنها به مصاف با تراکتور محدود نمی‌شود. آن‌ها در سال 1403 اصلا شرایط خوبی را پشت سر نگذاشته‌اند. هوادار در سال جدید، 15 بازی را پشت سر گذاشته که 13 تای آن در لیگ برتر بوده است. بنفش پوشان 5 مساوی، 2 برد و 6 باخت به ثبت رسانده‌اند و در دو بازی جام حذفی نیز یک برد و یک باخت داشته‌اند. 

از آخرین برد هوادار در لیگ برتر نیز نزدیک به 4 ماه می‌گذرد. آن‌ها در بازی هفته بیست و پنجم لیگ قبلی و در مقابل صنعت نفت آبادان، 12 اردیبهشت ماه به پیروزی رسیدند و پس از این برد، دیگر هرگز طعم پیروزی را نچشیده‌اند. بردی که از آن 120 روز می‌گذرد و با توجه به تعطیلی لیگ برتر به واسطه مسابقات ملی، فاصله هوادار تا کسب پیروزی را طولانی‌تر می‌کند. تیم مهدی رحمتی در مصاف هفته چهارم با آلومینیوم می‌تواند دوباره طعم پیروزی را بچشد. دیداری که بیست و چهارم شهریور ماه و در اراک برگزار خواهد شد و هواداری‌ها می‌توانند پس از 136 روز، طلسم نبردن‌های خود را بشکنند.

اما روند فعلی هوادار اصلا خوب نیست و این تیم شبیه تیم‌هایی نتیجه می‌گیرد که در نهایت در پایان فصل به دسته پایین‌تر سقوط می‌کنند.

7899