الاتحاد ۲ - التعاون ۱؛ کریم بنزما و دوستان به دومین برد رسیدند

الاتحاد ۲ - التعاون ۱؛ کریم بنزما و دوستان به دومین برد رسیدند

پایگاه خبری فوتبالی- هفته دوم رقابت های لیگ حرفه ای عربستان با پیروزی مهم خانگی برای الاتحاد برابر التعاون پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی، تیم الاتحاد تیم پر قدرت فوتبال عربستان در هفته دوم رقابت های فصل جدید لیگ حرفه ای این کشور در ورزشگاه خانگی خود یعنی ورزشگاه ملک عبدالله جده به مصاف تیم التعاون رفت و یک تساوی پیروزی مهم را در پایان ۹۰ دقیقه کسب کرد. در نیمه اول الاتحاد که ستارگان خود مانند کریم بنزما، حسام عوار و انگولو کانته و همچنین فابینیو را از ابتدا در ترکیب خود داشت موفق نشد دروازه التعاون را باز کند و در ورزشگاه خانگی در مقابل رقیب خود به تساوی ۰-۰ رسید.

در نیمه دوم این دیدار در ابتدا توپ و میدان بیشتر در اختیار یاران راه راه مشکی و زرد پوش شهر جده بود و هافبک های خلاق الاتحاد بارها با پاس های خود موقعیت های خوبی را برای مهاجمان تیم مهیا کردند و اما برخلاف پیش بینی ها در دقیقه ۵۹ این تیم التعاون بود که توسط موسی بارو مهاجم اهل گامبیا خود به گل رسید. اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۷۰ کریم بنزما یک گل رباح ماجری برای تیم میزبان زد و در ثانیه های پایانی این دیدار روی خطای پنالتی بر روی موسی دیابی داور به سود الاتحاد اعلام کرد و حسام عوار هافبک الجزایری گل دوم را شاگردان لوران بلان زد تا در نهایت این بازی با حساب ۱-۲ به سود الاتحاد پایان برسد.

با این پیروزی برای الاتحاد این تیم با ۶ امتیاز در رده سوم جدول لیگ عربستان قرار گرفت و التعاون هم با ۳ امتیاز در رتبه نهم جای گرفت.

۱۰۰۹