بلینگام هیچ‌وقت نمی‌تواند انتظارات را برآورده کند

بلینگام هیچ‌وقت نمی‌تواند انتظارات را برآورده کند

پایگاه خبری فوتبالی - سایمون جوردن مالک پیشین کریستال پالاس معتقد است جود بلینگام ستاره رئال مادرید هیچ وقت نمی تواند انتظاراتی که مردم از او دارند را برآورده کند.

به گزارش فوتبالی، جود بلینگام از زمان پیوستن به رئال مادرید، صعود غیرقابل باوری داشته. هافبک انگلیسی در اولین فصل حضورش در سانتیاگو برنابئو، فاتح لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا شد و توانست در 35 گل مشارکت داشته باشد. بلینگام در یورو 2024 اما دوران پر فراز و نشیبی را سپری کرد. او یک بار انگلیس را از حذف شدن نجات داد، اما به خاطر نمایش ضعیفش در وسط زمین، مورد انتقاد هواداران قرار گرفت. 

سایمون جردن مالک پیشین کریستال پالاس در پادکست ویلیام هیل گفت: "بازیکنان بسیار خوب همیشه بیش از اندازه مورد توجه قرار می گیرند و قرار است چنین اتفاقی برای جود بلینگام نیز رخ دهد. او فشار زیادی را در آینده تحمل خواهد کرد و در نهایت، هیچ وقت نمی تواند به سطحی که مردم از او انتظار دارند، برسد."

بلینگام در اولین بازی فصل رئال مادرید در لالیگا مقابل مایورکا مصدوم شد و حالا یک ماه نمی تواند برای رئال مادرید بازی کند و همچنین بازی های آینده تیم ملی انگلیس در لیگ ملت ها را از دست داد.

4416