منچسترسیتی تمایلی به از دست دادن هافبک پرتغالی ندارد

منچسترسیتی تمایلی به از دست دادن هافبک پرتغالی ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- با وجود علاقه اتلتیکو مادرید به خرید ماتئوس نونز، هافبک پرتغالی منچسترسیتی، اما باشگاه انگلیسی تمایل چندانی به فروش این بازیکن ندارد.

به گزارش فوتبالی، منچسترسیتی در این پنجره نقل و انتقالات تحرک زیادی از خود نشان نداد. قهرمان چهار دوره اخیر لیگ برتر انگلیس، به دستور پپ گواردیولا فعالیت زیادی در بازار نقل و انتقالات انجام ندادند، چرا که مرد اسپانیایی نیمکت سیتیزن‌ها اعتقاد داشت تیمش نیازی به تغییر و تحول ندارد. آن‌ها ساوینیو را از خیرونا و ایلکای گوندوغان را از دیگر تیم کاتالانی، یعنی بارسلونا به خدمت گرفتند. همچنین در این مدت خولیان آلوارز، مهاجم آرژانتینی نیز از جمع آبی‌ها جدا شد و به اتلتیکو مادرید پیوست.

حتی در یک دوره صحبت‌هایی در خصوص خرید رودریگوی برزیلی از رئال مادرید به گوش رسید، اما مذاکرات برای خرید این بازیکن هرگز جدی نشد و بعید است در روزهای باقی مانده هم اتفاق خاصی در رابطه با این معامله اتفاق بیافتد.

اما در این روزهای پایانی بازار نقل و انتقالات، اتلتیکو مادرید تصمیم گرفت برای خرید یک بازیکن دیگر از منچسترسیتی اقدام کند. ماتئوس نونز، هافبک پرتغالی منچسترسیتی که فصل گذشته زمان زیادی برای بازی به دست نیاورده بود، مورد توجه روخی بلانکو قرار گرفت.

به نقل از پل هیرست، گواردیولا تمایل دارد تا ماتئوس نونز را در تیم خود نگه دارد. او عقیده دارد نونز می‌تواند زمان بیشتری در این فصل به دست بیاورد. 

1428