عکس؛ نگاه جالب رونالدو به جایزه ویژه یوفا

عکس؛ نگاه جالب رونالدو به جایزه ویژه یوفا

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو در مراسم قرعه کشی مرحله اول لیگ قهرمانان اروپا حضور پیدا کرد و به عنوان بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو پس از دریافت جایزه، به شکل جالبی به عنوان آن نگاه کرد گویی که برایش خیلی مهم بود که بداند که روی آن چه نوشته شده است. کریستیانو گفت که این جایزه جایگاه ویژه ای در موزه او دارد و آن را در موزه شخصی خود در مادیرا قرار خواهد داد. الکساندر چفرین رییس یوفا در این مراسم گفت:"اول از همه اگر بخواهم درمورد دوران فوتبال رونالدو صحبت کنم، یک ساعت طول می کشد. 140 گل در لیگ قهرمانان اروپا ثبت کرده و دوران فوق العاده ای داشته است. اگر به لیگ قهرمانان اروپا و یورو صحبت می کنیم، یاد رونالدو می افتیم و اگر در مورد فوتبال فکر کنیم یاد رونالدو می افتیم. بازیکن فوق العاده ایست و دوران فوق العاده ای داشته است. مشکلم با رونالدو این است که دیگر در این تورنمنت بازی می کند اما سن روی او تاثیری نمی گذارد و امیدوارم که دوباره روزی به فوتبال اروپا برگردد."

کریستیانو رونالدو در جوابش گفت:" البته در لیگ قهرمانان همچنان بازی می کنم اما در آسیا. باعث افتخارم است که در این جا باشم. این جایزه مفهوم بزرگی برای من دارد. لیگ قهرمانان  بالاترین سطح در فوتبال است. رکوردها گویای همه چیز هستند. باعث افتخارم است که در این تورنمنت صحبت کنم. به قول بوفون شنیدن موسیقی به ما انگیزه می دهد. برای من این خیلی خاص بود چرا که بارها گل زدم و جامها را کسب کردم. فوق العاده است که در این جا باشم وخ اطرات خوشی دارم و خوشحالم که در این مراسم حضور دارم. زندگی را خاطرات تشکیل می دهند و من خاطرات خیلی خوبی دارم. در مورد بازگشت نمی توانم چیزی بگویم. ببینیم چه می شود و منتظرم ببینم که در َآینده چه می شود. گل محبوبم؟ سخت است که یکی را انتخاب کنم اما همیشه اولین خاص تر است و یادم است که در منچستر گل زدم. در فینال هم گل زدم.  باید به رئال مادرید هم اشاره کنم چرا که چهار بار در آن جا قهرمان شدم و خاطرات زیادی در آن جا داشتم. در سال 2014 در لیسبون مقابل هواداران کشورم به قهرمانی رسیدم.  رئال سالها برای قهرمانی تلاش می کرد و من این فشار را حس می کردم. در آن زمان گران ترین بازیکن دنیا بودم و فشار زیادی وجود داشت. شش سال در آن جا بودم و همیشه می پرسیدند که چه زمانی قهرمان اروپا می شوید. چمپیونزلیگ و گلها مثل کچاپ هستند. وقتی درش را باز می کنی، جاری می شوند.  این جایزه، جایگاه ویژه ای در موزه من در مادیرا خواهد بود و می توانید از آن موزه بازدید کنید. "

4125