رسمی؛ لوکاکو به لیگ ایتالیا برگشت

رسمی؛ لوکاکو به لیگ ایتالیا برگشت

پایگاه خبری فوتبالی - ناپولی جایگزین ویکتور اوسیمهن را خرید و حالا با خیال راحت می تواند مهاجم نیجریه ای را بفروشد.

به گزارش فوتبالی، روملو لوکاکو رسما به ناپولی پیوست. مهاجم بلژیکی پس از مذاکراتی طولانی از چلسی راهی ناپولی شد. آنتونیو کونته شخصا به این بازیکن علاقه داشت و به مدیران ناپولی گفته بود که به هیچ گزینه ای جز او فکر نکنند. با خرید لوکاکو به نظر می رسد که کونته مشکلی با جدایی اوسیمهن نداشته باشد.

لوکاکو و کونته مدتهاست که همدیگر را می شناسند و از دوران حضورشان در اینتر رابطه خوبی دارند. لوکاکو بقیه پیشنهادهایش را رد کرده بود و به مدیران چلسی گفته بود که فقط و فقط به ناپولی خواهد پیوست تا زیر نظر کونته بازی کند. 

ناپولی هزینه مهمی را برای بازیکنی انجام داده که 31 سال سن دارد. در حقیقت دلارنتیس مدیر ناپولی برای خرید این بازیکن 30 میلیون یورو به علاوه بخشی از درصد انتقال او در سال آینده را در اختیار چلسی قرار داده است. لوکاکو تست پزشکی را در رم پشت سر گذاشت و دیشب وارد ناپل شد. این بازیکن امید زیادی برای دوران جدیدش دارد.

ناپولی به زودی خرید اسکات مک تامینی از منچستریونایتد را هم رسمی خواهد کرد. آنها برای خرید این هافبک نیز 30 میلیون یورو خواهند پرداخت و قراردادی چهار ساله را با او به امضا خواهند رساند.

4125