چلسی به جذب مهاجم نیجریه‌ای ناپولی خوش‌‌بین است

چلسی به جذب مهاجم نیجریه‌ای ناپولی خوش‌‌بین است

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه چلسی به جذب ویکتور اوسیمن در روزهای پیشرو با وجود پیشنهاد سنگین الاهلی عربستان خوش‌بین است.

به گزارش فوتبالی، ویکتور اوسیمن مهاجم نیجریه‌ای تیم ناپولی در روزهای پایانی نقل و انتقالات به احتمال فراوان به یکی از دو تیم چلسی و یا الاهلی عربستان ملحق خواهد شد. در این بین احساس می‌شود که باشگاه چلسی از جذب این بازیکن اطمینان دارد.

به گزارش جیکوب اشتینبرگ خبرنگار گاردین، خوش‌بینی در داخل باشگاه چلسی در مورد ویکتور اوسیمن وجود دارد. آبی‌ها حس می‌کنند این مهاجم می‌خواهد به این تیم ملحق شود. چلسی این خوش‌بینی را دارد که اوسیمن می‌تواند متقاعد شود که قراردادی در چارچوب ساختار دستمزد باشگاه امضا کند.

روز گذشته اعلام شد که ایجنت ویکتور اوسیمن با مسئولین تیم الاهلی عربستان در تماس است تا به توافق برسند اما در صورتی که چلسی دست به کار شود اوسیمن ترجیحش پیوستن به انگلیس است تا عربستان.

فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی نیز در مورد وضعیت ویکتور اوسیمن گزارش داده که هنوز چلسی و الاهلی در مذاکرات با ناپولی حضور دارند. چلسی هنوز در حال مذاکره با اوسیمن در مورد دستمزد است. آبی‌ها آماده ارائه پیشنهاد انتقال قرضی با بند خرید اجباری به ناپولی هستند. از آن طرف الاهلی عربستان نیز قراردادی تا تابستان ۲۰۲۸ با حقوق سالیانه تقریبا ۳۰ میلیون یورو بعلاوه گذاشتن یک بند فسخ را ارائه کرده است.

۱۴۲۸