چرخش ۱۸۰ درجه ای مس رفسنجان در فوتسال زنان؛ بومی سازی کنسل است

چرخش ۱۸۰ درجه ای مس رفسنجان در فوتسال زنان؛ بومی سازی کنسل است

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتسال زنان مس رفسنجان که گفته می شد قرار است به صورت کاملا بومی در لیگ برتر فوتسال زنان شرکت کند پس از جذب مربی غیربومی حالا  به دنبال جذب بازیکنان غیربومی هم است.

به گزارش فوتبالی، چندی قبل خبرهایی مبنی بر انحلال تیم فوتسال زنان مس رفسنجان شنیده شد که به سرعت توسط مدیرعامل این باشگاه تکذیب شد. حسین پورمحمدی مدیر عامل مس پس از این قضیه گفت ما تیم داری میکنیم اما فقط به صورت بومی تا این تیم را همچنان در لیگ برتر فوتسال زنان ببینیم.

داستان فوتسال زنان مس رفسنجان جایی جالب می شود که آن ها برای سرمربیگری تیمشان به سراغ مربی غیر‌بومی یعنی زینب شریفی که اهل اصفهان است رفتند تا حرف های مدیرعامل این تیم نقض شود. شریفی سابقه مربیگری در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی را در استان اصفهان دارد اما در سطح حرفه ای فوتسال کارنامه خاصی ندارد. ابوالفضل برزگر مدیر امور ورزشی مس رفسنجان در رابطه با این موضوع به خبرنگار سایت فوتبالی گفت: اینکه تیم کاملا بخواهد بومی بشود اصلا امکان پذیر نیست. ما بازیکنان بومی خوبی داریم و به دنبال جذب چند بازیکن غیربومی هم هستیم تا تیم خوبی را روانه مسابقات کنیم.

حالا با این تفاسیر در روزهای آینده باید منتظر خرید های مس رفسنجان از میان بازیکنانی که هنوز قرارداد خود را با تیمی به ثبت نرسانده اند باشیم. لیگ برتر فوتسال زنان هنوز مشخص نیست چه زمانی آغاز می شود.

6001