بارسلونا در مسیر جذب هافبک لیورپول هم شکست خورد!

بارسلونا در مسیر جذب هافبک لیورپول هم شکست خورد!

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران بارسلونا در این تابستان عادت کرده اند که تیمشان به سراغ گزینه های مختلف برود و شکست بخورد!

به گزارش فوتبالی، بارسلونا به جز دنی اولمو هیچ خرید مهاجم دیگری را نداشته آن هم در حالی که عملا به نصف فوتبال اروپا پیشنهاد داده است، از نیکو ویلیامز گرفته تا فدریکو کیه زا، کینگزلی کومان، لوئیز دیاز و خیلی های دیگر اما در نهایت در مسیر جذب همه آنها شکست خورده است!

یکی دیگر از شکست های بارسلونا مربوط به خرید بایچتیچ بوده است. بارسایی ها پس از مصدومیت مارک برنال به فکر تقویت ترکیبشان افتادند و هافبک اسپانیایی لیورپول به گزینه اصلی انها برای انتقال قرضی تبدیل شد. با این وجود، این بازیکن امروز به سالزبورگ سفر کرد تا با ردبول قرارداد ببندد. در حقیقت بارسایی ها امید زیادی داشتند تا این بازیکن را به صورت قرضی به خدمت بگیرند و تا آخرین لحظه برای جذب او تلاش کردند اما در نهایت شکست خوردند. 

در حقیقت بایچتیچ تصور می کرد که مدیران بارسلونا نتوانند به موقع برای او در ترکیبشان جا باز کنند و ریسک نکرد و ترجیح داد که به ردبول سالزبورگ ملحق شود. بارسلونا کمتر از 36 ساعت فرصت دارد تا تکلیف خرید در خط هافبک را پیدا کند چرا که برنال در ترکیب این تیم نقش مهمی ایفا کرده بود اما به نظر می رسد که فلیک مجبور است که روی داشته های کنونی خود نظیر مارک کاساو، فرنکی دی یونگ یا گاوی (که آخری همچنان مصدوم است) در پست هافبک دفاعی حساب کند.

4125