پیشنهاد 20 میلیونی آرسنال به دروازه‌بان اسپانیایی

پیشنهاد 20 میلیونی آرسنال به دروازه‌بان اسپانیایی

پایگاه خبری فوتبالی - میکل آرتتا سرمربی آرسنال می خواهد که خوان گارسیا دروازه بان اسپانیول را برای جانشینی رمزدیل به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، آس گزارش داده است که باشگاه لندنی پیشنهاد رسمی 20 میلیون یورویی را برای خرید این بازیکن ارائه داده است. در حقیقت این بازیکن در تیم المپیک اسپانیا عضویت داشت و آرتتا شخصا به خرید این بازیکن علاقه دارد و در نظر دارد که او را در ساعات آینده به خدمت بگیرد.

این دروازه بان شرایط این انتقال را پذیرفته است و آماده است تا راهی  تیم لندنی شود. اسپانیول البته رقم فسخ قرارداد خوان گارسیا را 30 میلیون یورو می داند و  حاضر به تخفیف نیست. ارسنالی ها می خواهند که گارسیا را به عنوان ذخیره رایا به خدمت بگیرند چرا که رمزدیل در لیست خروج قرار گرفته و باید برای خودش تیم پیدا کند.

پنجره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا کمتر از دو روز دیگر به اتمام می رسد و مذاکرات همچنان ادامه دارد. اسپانیول در این فصل به لالیگا برگشته و می خواهد حضور پرقدرتی را داشته باشد تا دوباره به لیگ دسته دو سقوط نکند و به همین خاطر آنها با تمام قوا ظاهر خواهند شد و نمی خواهند که بازیکنان کلیدی خود را از دست بدهند اما پیشنهاد آرسنال نیز اغواکننده است و خود خوان گارسیا نیز از آن استقبال کرده است.

4125