سنگربان صربستانی چلسی با انتقالی قرضی راهی لیگ فرانسه خواهد شد

سنگربان صربستانی چلسی با انتقالی قرضی راهی لیگ فرانسه خواهد شد

پایگاه خبری فوتبالی- جورجه پتروویچ دروازه‌بان صربستانی چلسی به انتقالی قرضی تا پایان فصل راهی تیم استراسبورگ فرانسه خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، با توجه به وجود ترافیک در خط دروازه تیم چلسی، همانطور که انتظار می‌رفت سنگربانان این تیم به جز رابرت سانچز، فیلیپ یورگنسن و مارکوس بتینلی به فروش خواهند رسید و یا به صورت قرضی جدا خواهند شد و جایی در تیم انزو مارسکا نخواهند داشت.

به گزارش فابریزیو رومانو خبرنگار معتبر ایتالیایی، جورجه پتروویچ آماده‌ی انتقال به استراسبورگ است. تمام توافقات برای این انتقال قرضی انجام شده و تا تابستان ۲۰۲۵ اعتبار خواهد داشت همانند قرارداد کپا با بورنموث.

جورجه پتروویچ که تابستان گذشته از لیگ ام ال اس و تیم نیو انگلند به چلسی پیوست در اواسط فصل با مصدومیت رابرت سانچز توانست عملکرد درخشانی از خودش نشان دهد و گزینه‌ی اول پوچتینو در خط دروازه آبی‌ها شود اما در این فصل و با ورود انزو مارسکا او کاملا از ترکیب کنار گذاشته شد.

این دروازه‌بان صربستانی ۲۴ ساله فصل گذشته توانست در ۳۱ بازی در تمامی رقابت‌ها برای چلسی به میدان برود. او ۲۳ بازی در لیگ برتر انجام داد و آمار ۵ کلین شیت و ۳۸ گل خورده را ثبت کرد. او برای مسابقات یورو به تیم ملی صربستان نیز دعوت شد اما فرصت بازی پیدا نکرد و حالا دوران جدید و با احتمال زیاد کوتاهی را در لیگ یک فرانسه آغاز خواهد کرد.

۱۴۲۸