پیش‌بازی ملوان - چادرملو؛ قوی سپید و سودای پرواز به صدر!

پیش‌بازی ملوان - چادرملو؛ قوی سپید و سودای پرواز به صدر!

پایگاه خبری فوتبالی - ملوان به دنبال ادامه بالانشینی خود در جدول با کسب پیروزی در انزلی خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته سوم لیگ برتر، ملوان در بندر انزلی میزبان چادرملو ارکان است. دیداری که بهترین فرصت برای شاگردان مازیار زارع است تا قبل از تعطیلات فیفادی، بالانشینی خود در جدول رده بندی لیگ برتر را تثبیت کنند.

انزلی‌چی‌ها در دو بازی اخیر خود موفق عمل کرده‌اند. تیم نظامی فوتبال ایران که به واسطه امتیاز ویژه و منحصر سربازگیری توانسته پای ستاره هایی نظیر امید نورافکن را به تیم خود باز کند، پس از برد گل‌گهر در انزلی، مقابل استقلال هم توانست یک امتیاز کسب کند و حالا می‌تواند با کسب یک برد خانگی دیگر، هفت امتیازی شده و با شرایط بسیار مناسبی راهی تعطیلات فیفادی شود.

در سمت مقابل اما چادرملو که اولین فصل حضورش در لیگ برتر را پشت سر می‌گذارد، فقط موفق به کسب یک امتیاز شده است. شاگردان سعید اخباری دیدار اول خود برابر سپاهان را واگذار کردند و مقابل شمس آذر قزوین هم به تساوی رسیدند و باید دید سرمه‌ای پوشان اردکانی در این مسابقه موفق به کسب اولین برد تاریخ لیگ برتری خود خواهند شد یا نه.

باتوجه به اولین حضور چادرملو در لیگ برتر، این مسابقه اولین دیدار تاریخ مابین دو تیم خواهد بود و جالب اینکه سرمربیان دو تیم یعنی مازیار زارع و سعید اخباری هم سابقه هیچ رویارویی مقابل یکدیگر و تیم مقابل را ندارند تا دیدار فردا یک مسابقه اولین‌ها برای همه باشد.

نتیجه هفته گذشته: ملوان که در قزوین میهمان استقلال بود به تساوی دو بر دو مقابل این تیم رسید و چادرملو در میزبانی خود از شمس آذر در تهران به تساوی یک بر یک بسنده کرد.

وضعیت در جدول: ملوان با ۴ امتیاز در رده چهارم جای دارد و چادرملو با یک امتیاز چهاردهم است.

هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران

ملوان - چادرملو اردکان

جمعه ۹ شهریور ساعت ۱۹:۳۰

ورزشگاه سیروس قایقران انزلی

تیم داوری: سعید رحیمی مقدم، علی رعیت، علیرضا طاهرخانی، ناصر جنگی

1997