پیش‌بازی سپاهان - شمس‌آذر؛ مورایس به دنبال صدرنشینی قاطعانه

پیش‌بازی سپاهان - شمس‌آذر؛ مورایس به دنبال صدرنشینی قاطعانه

پایگاه خبری فوتبالی - سپاهان می‌تواند تنها تیمی باشد که با کسب امتیازات صد در صدی به تعطیلات فیفادی می‌رود.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته سوم لیگ برتر، سپاهان در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک میزبان شمس آذر قزوین است. دیداری که باتوجه به تعویض چمن ورزشگاه نقش جهان، خارج از اصفهان برگزار می‌شود تا سپاهان هم جزو تیم های خانه به دوش لیگ برتر محسوب شود.

سپاهان اما می‌تواند در پایان هفته سوم تنها تیمی باشد که با کسب امتیازات صد در صدی و صدرنشینی قاطعانه به تعطیلات فیفادی می‌رود و این موضوع انگیزه بزرگ شاگردان ژوزه مورایس در تقابل با شمس آذر قزوین خواهد بود. طلایی پوشان در دو هفته گذشته توانسته‌اند از شد چادرملو اردکان و خیبر خرم‌آباد بگذرند و حالا باید دید در سومین دیدار چه می‌کنند.

در سمت مقابل اما شمس آذر جزو تیم هایی است که هنوز موفق به مزه کردن طعم شیرین پیروزی در فصل جدید نشده و از دو بازی گذشته خود به یک مساوی رسیده است. تیم قزوینی دیدار اول خود برابر استقلال را واگذار کرد و هفته قبل هم تساوی پرحاشیه‌ای برابر چادرملو اردکان داشت و باید دید شاگردان سعید دقیقی قبل فیفادی موفق به سر و سامان دادن شرایط خود خواهند شد یا نه.

دو تیم اما سابقه دو تقابل لیگ برتری دارند که هر کدام موفق به کسب یک پیروزی شده‌اند و البته یک دیدار جام حذفی هم مابین سپاهان و شمس آذر برگزار شده که طلایی پوشان برنده میدان بوده‌اند.

چهره ویژه این دیدار حسین گودرزی خواهد بود؛ مدافع چپ فصل گذشته شمس آذر قزوین که راهی سپاهان شده و باید مقابل هم تیمی های سابقش قرار بگیرد. همچنین دو خرید خارجی سپاهان یعنی استیون انزونزی و ابوبکر کامارا هم می‌توانند در صورت بازی کردن، از چهره‌های ویژه این مسابقه باشند.

نتیجه هفته گذشته: سپاهان در خرم آباد با نتیجه دو بر یک از سد خیبر گذشت و شمس آذر که در تهران میهمان چادرملو اردکان بود، به تساوی یک بر یک مقابل این تیم رسید.

وضعیت در جدول: سپاهان با ۶ امتیاز صدرنشین است و شمس آذر قزوین با یک امتیاز تیم یازدهم جدول است.

هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران

سپاهان - شمس آذر قزوین

جمعه ۹ شهریور ساعت ۱۹:۱۵

ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک

تیم داوری: علی‌اصغر مؤمنی، فرهاد مروجی، صالح عرب آبادی، فرزاد منصوری

1997