مهاجم 24 ساله لیورپول تصمیمی برای انتقال به آرسنال ندارد

مهاجم 24 ساله لیورپول تصمیمی برای انتقال به آرسنال ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- در روزهای اخیر صحبت‎‌هایی مبنی بر احتمال انتقال داروین نونیز به آرسنال شنیده شد، اما مطابق گزارش فابریزیو رومانو هیچ مذاکره جدی‌ای درباره این انتقال وجود ندارد.

به گزارش فوتبالی، یکی از هدف‌های اصلی آرسنال در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان امسال، خرید یک مهاجم نوک باکیفیت و کلاس جهانی بود. آن‌ها گزینه‌های مختلفی همچون ویکتور گیوکرش، ایوان تونی، ویکتور اوسیمن و حتی خولیان آلوارز را مورد بررسی قرار دادند اما در نهایت موفق به جذب هیچ‌یک از این بازیکنان نشدند تا آرتتا یک فصل دیگر را هم بدون مهاجم نوک تخصصی و کلاسیک پشت سر بگذارد.

البته در روزهای اخیر اخباری منتشر شد مبنی بر این‌که داروین نونیز درخواست خروج از لیورپول دارد و می‌خواهد به آرسنال بپیوندد. این مهاجم اهل اروگوئه شاید به اندازه مبلغی که برای خریدش پرداخت شد ندرخشیده باشد، اما نمی‌توان تاثیرگذاری او را در خط حمله قرمزهای بندر لیورپول نادیده گرفت.

اما حالا این انتقال بعید و دور از ذهن به نظر می‌رسد. به نقل از فابریزیو رومانو، خبرنگار سرشناس دنیای فوتبال، هیچ مذاکره‌ای میان دو باشگاه و یا میان نونیز و آرسنال وجود ندارد. این مهاجم آینده خودش را در لیورپول می‌بیند و همچنین آرنه اسلوت، سرمربی هلندی لیورپول هم از عملکرد این بازیکن رضایت دارد. اسلوت نمی‌خواهد در روزهای پایانی نقل و انتقالات یکی از مهره‌های موثر تیمش را از دست بدهد.

حالا باید دید در روزهای پایانی چه اتفاقی می‌افتد؟ آیا آرسنال سرانجام مهاجمی به خدمت می‌گیرد یا یک فصل دیگر هاورتز و گابریل ژسوس در پست غیرتخصصی ایفای نقش می‌کنند؟

1428