آغاز مراسم افتتاحیه پارالمپیک پاریس + عکس

آغاز مراسم افتتاحیه پارالمپیک پاریس + عکس

پایگاه خبری فوتبالی- مراسم افتتاحیه پارالمپیک پاریس از دقایقی قبل با حضور رئیس جمهور فرانسه آغاز شد.

به گزارش فوتبالی، مراسم افتتاحیه بازی‌های پارالمپیک در حالی با موسیقی و آتش بازی در میدان کنکورد آغاز شد که امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه، توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک و اندرو پارسونز رئیس کمیته بین‌المللی پارالمپیک در این مراسم حضور دارند. نمایشی از پیانو و نواختن آن توسط یک آهنگساز و همراهی یک تیم هنری آغازگر این مراسم بود.

پیش از این هم از سوی مدیر برنامه‌های مراسم افتتاحیه عنوان شده بود که «جشنواره موسیقی» در میدان کنکورد به راه خواهد افتاد.

در بالای ساختمان‌های محل برگزاری مسابقات افتتاحیه، تک تیراندازان حضور دارند تا برای برخورد با خطرهای احتمالی آماده باشند.

در ادامه مراسم افتتاحیه، افراد ویلچرنشین وارد صحنه شدند و همراه با هنرمندان موسیقی، حلقه هنر و شادی را در اطراف میدان کنکورد آغاز کردند و اینگونه جلوه‌ای از همراهی هنر و هنرمندان با ورزشکاران معلول به نمایش گذاشته شد.

بعد از گذشت حدود 15 دقیقه جایگاه تماشاگران که در اطراف میدان کنکورد تعبیه شده بود، تقریبا پر شد. البته با غروب خورشید و با تاریک شدن و البته خنک شدن هوا، شرایط برگزاری مراسم مطلوب تر خواهد شد.

مراسم ورود کاروان کشورهای مختلف با ورود کاروان تیم افغانستان آغاز شد.

*پیش از برگزاری افتتاحیه، مراسم ادای احترام به کشته شدگان جنگ جهانی اول در طاق پیروزی پاریس برگزار شد.

*برخی تماشاگران با پرچم سه رنگ کشورمان در محل افتتاحیه حضور دارند.

*جکی چان، هنرپیشه فیلم های رزمی برای دقایق مشعل بازی‌های پارالمپیک را حمل کرد.

*مراسم افتتاحیه بازی های پارالمپیک خیلی زود وارد بخش رژه ورزشکاران شد. این بخش در حالی آغاز شد که عروسک ویژه بازی ها در اطراف می آن کنکورد آماده استقبال از آنها و همراهی شان بودند.

*هواپیماهای جنگنده فرانسوی با دودهایی به رنگ پرچم فرانسه در آسمان محل برگزاری مراسم به پرواز درآمدند.

*این امکان فراهم شده تا علاقمندانی که موفق به تهیه بلیط نشدند نیز در نزدیکی میدان کنکورد، محل برگزاری مراسم افتتاحیه نظاره گر مراسم باشند‌.

7474