سپاهان بازیکن می‌فروشد؛ مشکلات سقف بودجه مانع ثبت قرارداد خارجی‌ها!

سپاهان بازیکن می‌فروشد؛ مشکلات سقف بودجه مانع ثبت قرارداد خارجی‌ها!

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه سپاهان برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود ممکن است روش جدیدی را دنبال کند.

به گزارش فوتبالی، پس از گذشت دو هفته از بیست‌وچهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، سپاهان تنها تیمی است که موفق شده صد درصد امتیازات در دسترس را به ارمغان بیاورد و در رده نخست جدول رده‌بندی قرار بگیرد. البته که همه‌چیز برای طلایی‌پوشان، شیرین دنبال نمی‌شود و آن‌ها درگیر ثبت قرارداد چند ستاره خود هستند و فعلا نمی‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

سپاهان در فصل گذشته هم با مشکل ثبت قرارداد بازیکنان خود دست‌وپنجه نرم می‌کرد اما باز هم مانند فصل جاری در دو هفته ابتدایی به پیروزی رسید. هادی محمدی، مهدی لیموچی، استیون انزونزی و ابوبکر کامارا چهار بازیکن سپاهان هستند که در فصل جاری قرارداد آن‌ها ثبت نشده و هنوز برای زردها به میدان نرفته‌اند. در این بین حتی شایعه جدایی لیموچی و پیوستن او به پرسپولیس شنیده می‌شد اما این موضوع صحت ندارد و سپاهان به دنبال ثبت قرارداد این بازیکن است.

زردپوشان اکنون روش جدیدی را برای ثبت قرارداد خریدهای جدید در پیش خواهند گرفت و آن فروش بازیکنان خواهد بود. طبق شنیده‌ها مدیران باشگاه سپاهان به فکر فروش یک یا دو بازیکن برای افزایش سقف خود هستند. سپاهان در نقل‌وانتقالات تابستانه حسین‌نژاد را هم به دینامو ماخاچ‌قلعه فروخت و مبلغ رضایتنامه این بازیکن به سقف زردها افزوده شد اما هنوز چهار بازیکن در دسترس مورایس نیستند.

باید دید چه زمانی مورایس می‌تواند از خریدهای جدید خود استفاده کند و آیا عملکرد خوب سپاهان در دو هفته ابتدایی ادامه‌دار‌ خواهد بود یا نه.

۵۷۹۳