بارسلونا به دنبال هافبک جوان لیورپول برای جانشینی ستاره مصدوم

بارسلونا به دنبال هافبک جوان لیورپول برای جانشینی ستاره مصدوم

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا تصمیم دارد استفان بایچتیچ، هافبک جوان اسپانیایی لیورپول را به عنوان جانشینی برای مارک برنال به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا پس از جدایی سرخیو بوسکتس با مشکل جدی در پست هافبک دفاعی مواجه شد. بوسکتس که سال‌ها در این منطقه از زمین فرمانده بارسلونا به حساب می‌آمد، سرانجام در تابستان سال 2023 و پس از کسب عناوین پرتعداد و متنوع، تصمیم به ترک بارسلونا گرفت. اوریول رومئو نتوانست جای خالی او را پر کند و در تابستان امسال به صورت قرضی به خیرونا بازگشت.

هانسی فلیک اما تصمیم گرفت به جای اعتماد به بازیکنان تیم‌های دیگر، به مارک برنال، ستاره آکادمی لاماسیا اعتماد کند. بازیکنی که با وجود سن و سال کمش، توانست در سه بازی ابتدایی لیگ درخشان ظاهر شود و امیدها را برای پر کردن جای خالی سرخیو بوسکتس پررنگ کند. اما این ستاره جوان شب گذشته در دیدار مقابل رایو وایکانو دچار مصدومیت شدیدی از ناحیه رباط صلیبی زانو شد و احتمالا فصل برایش به پایان رسیده باشد.

حالا مدیران بارسا در اندیشه جذب یک هافبک دفاعی به جای او هستند تا در این پست با مشکل مواجه نشوند. با این‌که آکادمی بارسا بازیکنانی همچون مارک کاسادو و پائو پریم را دارد، اما باز هم گزینه خرید بازیکن روی میز است. به نقل از فابریزیو رومانو، بارسلونا استفان بایچتیچ، هافبک جوان لیورپول را زیر نظر دارد. آن‌ها می‌خواهند با پرداخت 4 میلیون یورو، این بازیکن را تا پایان فصل قرض بگیرند. باید دید آیا مدیران لیورپول با این درخواست از سوی بارسلونا موافقت می‌کنند یا خیر؟

1428