سرپرست باشگاه تراکتور: برای حسین‌زاده استعلام گرفتیم

سرپرست باشگاه تراکتور: برای حسین‌زاده استعلام گرفتیم

پایگاه خبری فوتبالی - سعید مظفری‌زاده می‌گوید برای لحاظ نام امیرحسین حسین‌زاده از سازمان لیگ استعلام گرفته‌اند.

به گزارش فوتبالی، بند جنجالی قانون زیر ۲۵ ساله‌ها این روزها تبدیل به یک موضوع جنجالی شده و باشگاه های تراکتور و پرسپولیس به دنبال اضافه کردن نام دو بازیکن خود یعنی امیرحسین حسین‌زاده و اوستون اورونوف به لیست زیر ۲۵ ساله‌ها هستند تا یک جای خالی در لیست بزرگسالان خود داشته باشند.

باشگاه استقلال مخالف این موضوع است و معتقد است طبق این قانون بازیکنانی می‌توانند مشمول لیست زیر ۲۵ سال شوند که فصل گذشته در لیست زیر ۲۳ ساله‌ها بوده‌اند که این موضوع برای دو ستاره تراکتور و پرسپولیس صدق نمی‌کند.

سعید مظفری زاده، سرپرست مدیرعاملی تراکتور، در گفت‌وگو با خبرنگار “فوتبالی” در پاسخ به این پرسش که ماجرای حسین‌زاده به کجا رسید عنوان داشت: «ما بابت حسین‌زاده از فدراسیون استعلام گرفته‌ایم و تابع قانون هستیم. چیزی فراتر از قانون نمی‌خواهیم و هر چه نظر مراجع بالادستی باشد، پیروی می‌کنیم.»

سرپرست مدیرعاملی تی‌تی‌ها در ادامه ادعای جالبی داشت: «البته لیست ما جای خالی دارد و مشکلی بابت زیر ۲۵ سال شدن حسین‌زاده نداریم!»

این در حالی است که تراکتور هر ۲۰ سهمیه بزرگسال خود را پر کرده و در صورت اینکه حسین‌زاده مشمول لیست زیر ۲۵ سال نباشد، باید نام یک بازیکن را خط بزند ولی مظفری‌زاده در واکنش به این موضوع مدعی شد که یک جای خالی در لیست خود، حتی در صورت بزرگسال محسوب شدن حسین‌زاده، دارند.

1997