مظفری‌زاده: رنگ پیراهن؟ به رحمتی اطلاعات غلط داده‌اند!

مظفری‌زاده: رنگ پیراهن؟ به رحمتی اطلاعات غلط داده‌اند!

پایگاه خبری فوتبالی - سرپرست مدیرعاملی تراکتور به صحبت های سرمربی هوادار واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، یکی از مباحث جنجالی نشست خبری پیش از بازی سید مهدی رحمتی مربوط به رنگ پیراهن این تیم در بازی فردا بود. در واقع رحمتی تاکید داشت که آن‌ها با پیراهن بنفش به میدان خواهند رفت و تیم حریف نباید آن‌ها را تحت فشار قرار دهد.

رحمتی در این باره چنین گفته بود: «اتفاقاتی هم در جلسه هماهنگی پیش از بازی فردا رقم خورده که من خبردار شده‌ام. لباس اول تیم ما بنفش است و تراکتور موظف است که با لباس دومش بازی کند، ولی مجموعه باشگاه ما را تحت فشار گذاشتند که لباس‌مان را عوض کنیم. سعید مظفری‌زاده دوست خوب من است که در رأس باشگاه تراکتور حضور دارد و نباید از همه توانش استفاده کند تا تیم‌هایی که هوادار ندارند را تحت فشار بگذارند. ما موافقت نمی‌کنیم که با لباس دوم بازی کنیم و با تمام احترامی که برای مظفری‌زاده و تراکتور قائل هستم، قانون باید رعایت شود.»

ماجرا از این قرار است که برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند تراکتور رنگ پیراهنی که سازگار برای برگزاری با رنگ بنفش باشد، ندارد و از این رو خواسته هوادار با پیراهن رنگ دوم خود به میدان برود.

در همین راستا سعید مظفری‌زاده، سرپرست مدیرعاملی تراکتور، در گفت‌وگو با خبرنگار “فوتبالی” مدعی شد که اصلاً چنین چیزی صحت ندارد: «آقای رحمتی از دوستان خوب من است اما باید بگویم که به ایشان اطلاعات غلط داده‌اند. صورتجلسه بازی موجود است و ما طبق قوانین سه کیت با خود به همراه داشتیم و هر کیتی که ناظر بازی تشخیص بدهد را بر تن خواهیم کرد.»

وی ادامه داد: «من بابت این اخبار کذب تعجب می‌کنم. عده ای ناآگاهانه با استناد به این اخبار نادرست حتی تجزیه و تحلیل هم می‌کنند و بدون اینکه اطلاعی از ما بگیرند، خبر را منتشر می‌کنند که این باعث خدشه‌دار شدن آن رسانه می‌شود. ما فصل گذشته هم در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل هوادار با رنگ قرمز بازی کردیم و این فصل هم تابع قانون هستیم و حرف دیگری نداریم.»

مظفری‌زاده در پاسخ به این پرسش که برای فردا چه رنگی در صورتجلسه برای تراکتور انتخاب شده هم چنین گفت: «ما مشکلی از بابت پیراهن نداریم و سه کیت در اختیار داریم و تابع قانون هستیم.»

1997