شدت مصدومیت پدیده بارسلونا تایید شد: وداع با ادامه فصل

شدت مصدومیت پدیده بارسلونا تایید شد: وداع با ادامه فصل

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه بارسلونا پس از معاینه پزشکی، مصدومیت مارک برنال در مقطع پایانی بازی این تیم و رایو وایکانو را تایید کرد.

به گزارش فوتبالی، محصول آکادمی بارسلونا صبح تست داد و مشخص شد که با مصدومیت رباط صلیبی در پای چپش مواجه شده و باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد و خیلی بعید است که در این فصل بازی کند.

هانسی فلیک امید زیادی به مارک برنال داشت چرا که شخصا این هافبک فیزیکی و 19 ساله را کشف کرده بود و حساب ویژه ای روی دید این بازیکن برای پاس دادن باز کرده بود. در حقیقت برنال بازیکن محبوب فلیک بود که در سه بازی آغازین فصل از او در ترکیب اصلی استفاده کرده بود.

فلیک حالا باید به دنبال جایگزینی برای برنال باشد که به نظر می رسد که دو گزینه از آکادمی زیر نظرش هستند: مارک کاسادو و پائو پریم. چرا که بارسا به علت مشکلات مالی توانی برای خرید ندارد و مدیران بارسا به فلیک گفته اند که باید روی بازیکنان آکادمی حساب کند.

مارک کاسادو 20 ساله بخشی از ترکیب بارسلونا بود و در اولین بازی لالیگا در مستایا فیکس بود و در همه بازیهای تور آمریکا حضور داشت. او از برنال فیزیکی تر است اما قدرت بازیسازی او را ندارد. او بازیکنی جنگنده و پرتلاش است و انرژی خوبی دارد و قدرت رهبری خوبی را هم دارد. او فصل گذشته در بارسلونا اتلتیک زیر نظر رافا مارکز نقش مهمی داشت. پائو پریم 18 ساله نیز در بارسا اتلتیک توپ می زند. او 180 سانتی متر قد دارد و از نظر قدرت بازیسازی به برنال شبیه است و مدیران بارسا روی او حساب ویژه ای باز کرده اند.

4125