لیست رئال مادرید مقابل لاس پالماس با چهار غایب

لیست رئال مادرید مقابل لاس پالماس با چهار غایب

پایگاه خبری فوتبالی- لیست رئال مادرید برای بازی مقابل لاس پالماس در هفته سوم لالیگا در ورزشگاه گرن کاناریا اعلام شد که چهار بازیکن به علت مصدومیت غایب هستند.

به گزارش فوتبالی، لیست رئال مادرید مقابل لاس پالماس بدین شرح است: کورتوا، لونین، فران گونزالس، کارواخال، میلیتائو، لوکاس وازکز، فران گارسیا، رودیگر، مندی، خاکوبو، والورده، مودریچ، شوامنی، گولر، سبایوس، وینیسیوس جونیور، امباپه، رودریگو، اندریک و براهیم.

فرلاند مندی که در بازی قبلی به علت محرومیت غایب بود، به لیست برگشته در حال یکه چهار مصدوم بازی قبلی همچنان از میادین دور هستند  به ریکاوری می پردازند. در حقیقت داوید آلابا، جود بلینگام، خسوس وایخو و ادواردو کاماوینگا چهار مصدوم رئال مادرید هستند که هیچ کدام پنجشنبه شب در گرن کاناریا بازی نخواهند کرد.

رئال مادرید برای ادامه تعقیب بارسلونا باید لاس پالماس را شکست بدهد. رئالی ها از دو بازی اولشان چهار امتیاز گرفته اند و باید در زمین لاس پالماس پیروز شوند تا به تعقیب بارسلونای 9 امتیازی ادامه بدهند. تیم آنچلوتی به دنبال اولین پیروزی خارج از خانه در لالیگا خواهد بود و از سویی کیلیان امباپه نیز می خواهد اولین گل لالیگایی خود را به ثمر برساند چرا که در دو بازی قبلی موفق به ثبت گل در لیگ اسپانیا نشده است.

4125