پیش‌بازی مس رفسنجان - آلومینیوم؛ حسینی دنبال شکستن طلسم نارنجی!

پیش‌بازی مس رفسنجان - آلومینیوم؛ حسینی دنبال شکستن طلسم نارنجی!

پایگاه خبری فوتبالی - دو تیم مس رفسنجان و آلومینیوم اراک به دنبال کسب اولین سه امتیاز فصل خود خواهند بود.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته سوم لیگ برتر، مس در رفسنجان میزبان آلومینیوم اراک خواهد بود. دیداری که بین تیم هایی برگزار خواهد شد که نتوانسته‌اند در دو بازی قبلی خود به برد برسند و باید دید این اتفاق برای یکی از آن‌ها در بازی فردا رخ خواهد داد یا نه.

مس رفسنجان با اینکه بازی اول خود را در خانه با دو گل مغلوب تراکتور شد اما نارنجی‌ها پس از اضافه شدن بازیکنان جدید خود و کسب مجوز بازی توانستند مقابل فولاد یحیی گل محمدی در اهواز به تساوی برسند و حالا باید دید در سومین مسابقه خود موفق به دشت اولین سه امتیاز فصل خواهند شد یا نه.

در سمت مقابل آلومینیوم اراک قرار دارد که به دو تساوی در دو بازی اول خود رسیده است. البته شاگردان مجتبی حسینی در بازی قبلی تا دقایق پایانی از حریف خود پیش بودند که در نهایت با گل دقایق انتهایی محمد عباس‌زاده، این پیروزی شیرین از سبزپوشان دریغ شد.

نکته جالب اما ناکامی عجیب مجتبی حسینی در کسب پیروزی برابر مس رفسنجان است. سرمربی ایرالکو پیش از این ۱۲ مرتبه مقابل نارنجی پوشان قرار گرفته که هیچ گاه موفق به کسب سه امتیاز نشده و باید دید این طلسم نارنجی برای حسینی فردا شکسته خواهد شد یا نه.

دو تیم ۸ بار در لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند که حاصل کار سه پیروزی برای نارنجی‌ها و دو برد برای ایرالکو بوده و باید اشاره داشت دو برد از سه پیروزی اخیر مسی‌ها در دو بازی رفت و برگشت فصل گذشته رقم خورده است.

نتیجه هفته گذشته: مس رفسنجان در اهواز به تساوی بدون گل برابر فولاد رسید و آلومینیوم در اراک به تساوی یک بر یک مقابل نساجی رضایت داد.

وضعیت در جدول: مس رفسنجان با یک امتیاز در قعر جدول رده بندی حضور دارد و آلومینیوم اراک با ۲ امتیاز تیم نهم جدول است.

هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران

مس رفسنجان - آلومینیوم اراک

پنج‌شنبه ۸ شهریور ساعت ۱۹:۱۵

ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

1997