پیش‌بازی خیبر - ذوب‌آهن؛ دومین میزبانی و دومین تیم اصفهانی!

پیش‌بازی خیبر - ذوب‌آهن؛ دومین میزبانی و دومین تیم اصفهانی!

پایگاه خبری فوتبالی - خیبر بلافاصله پس از میزبانی از سپاهان، باید فردا از دیگر تیم اصفهانی یعنی ذوب‌آهن پذیرایی کند.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته سوم لیگ برتر، خیبر در خرم آباد میزبان ذوب آهن اصفهان است. میزبانی تیم لرستانی از ذوبی‌ها در شرایطی است که شاگردان مهاجری هفته گذشته در اولین میزبانی تاریخ لیگ برتری خود پذیرای سپاهان بودند و حالا به فاصله یک هفته دوباره باید از تیم اصفهانی دیگری پذیرایی کنند.

خیبر که در اولین مسابقه تاریخ لیگ برتری خود موفق به کسب سه امتیاز برابر هوادار شد، نتوانست در اولین میزبانی تاریخ لیگ برتری خود موفق به کسب سه امتیاز شود و در دقایق پایانی مقابل سپاهان شکست خورد تا شاگردان مهاجری کسب اولین امتیاز خانگی را مقابل ذوب آهن جستجو کنند.

در سمت مقابل ذوب‌آهنی قرار دارد که یک تساوی امیدوارکننده برابر پرسپولیس داشت و در بازی دوم خود هم برابر هوادار به نتیجه مساوی رسید تا شاگردان ربیعی هم طعم شیرین پیروزی در این فصل را نچشیده باشند و باید دید فردا در مقابل تیم لرستانی چه نتیجه‌ای کسب خواهند کرد.

بازی فردا اولین تقابل تاریخ بین ذوب آهن و خیبر خواهد بود اما نکته امیدوارکننده برای تیم اصفهانی، نباختن محمد ربیعی مقابل خیبر و رضا مهاجری است. ربیعی از دو رویارویی با رضا مهاجری یک بار موفق به برد شده و در تک دیدار با خیبر هم برنده بوده تا برابر تیم لرستانی و سرمربی‌اش شکست ناپذیر باشد.

نتیجه هفته گذشته: خیبر در خرم آباد با نتیجه دو بر یک مقابل سپاهان شکست خورد و ذوب آهن در میزبانی خود از هوادار در مشهد به تساوی بدون گل رسید.

وضعیت در جدول: خیبر با ۳ امتیاز تیم هفتم جدول است و ذوب آهن با ۲ امتیاز در رده دهم جای گرفته است.

هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران

خیبر خرم آباد - ذوب آهن

پنج‌شنبه ۸ شهریور ساعت ۱۹:۳۰

ورزشگاه تحتی خرم آباد

1997