درویش: در مورد قلی‌زاده شیطنت کردند

درویش: در مورد قلی‌زاده شیطنت کردند

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس باز هم پای شیطنت باشگاه‌های دیگر را در یک ناکامی نقل و انتقالاتی‌اش به میان کشید.

به گزارش فوتبالی، تعداد بازیکنانی که درویش در جذب آنها تا یک قدمی‌اش پیش می‌رود و ناکام می‌ماند از تعداد بازیکنانی که او موفق به جذب آنها شده در حال بیشتر شدن است.

 بعد از منتفی شدن یکی، دو گزینه سرمربیگری و مهدی لیموچی و یحیی عطیه‌الله، حالا علی قلی‌زاده را هم باید به لیست گزینه‌هایی که درویش موفق به جذب آنها نشد اضافه کرد.

 این در حالی است که پیش از این گفته می‌شد اسپانسر باشگاه به درویش اختیار تام داده تا رضایت‌نامه هافبک لخ پوزنان را با هر مبلغی دریافت کرده و او را به پرسپولیس بیاورد. در نهایت اما این انتقال انجام نشده و پرونده آن بسته شد.

 البته گل بدهنگام قلی‌زاده برای تیمش هم کار پرسپولیس را سخت کرد! با این حال درویش مانند موارد قبلی شیطنت باشگاه‌های رقیب را در نیامدن قلی‌زاده موثر می‌داند. او در این مورد گفت:« آقای قلی‌زاده را همه متوجه شدند که در ۱۰ روز گذشته از سوی باشگاه لهستانی اعلام شد آمادگی انتقال را دارند که ما مذاکره کردیم اما برخی شیطنت کردند. چند باشگاه یا دلال پیشنهادهای عجیب فرستاده بودند که باعث شد روحیه این بازیکن خیلی خراب شود. قلی‌زاده دیشب با من تماس گرفت و گفت که باشگاهش اعلام کرده دیگر قصد این انتقال را ندارد.»

پیش از این از تراکتور به عنوان یکی از مشتریان قلی‌زاده نام برده می‌شد اما بعد از جذب عارف غلامی و تکمیل شدن سهمیه‌های این تیم قلی‌زاده شانسی برای حضور در تبریز نداشت. با این حال پرسپولیس نتوانست رضایت‌نامه این بازیکن را بگیرد و در جذب او ناکام ماند. البته درویش از نقش دلال‌ها هم در ناکامی‌هایش نمی‌گذرد.

«ما بازیکنان خوبی داریم اما فضای دلالی که ایجاد شده علیه پرسپولیس است. ما اجاره ندادیم دلال ها از کنار پرسپولیس درآمد داشته باشند. برای همین این مسایل را برنمی تابند و به ما حمله می کنند. ما در همه پست ها بازیکنان خوبی داریم و برخی اوقات ستاره‌های ما روی نیمکت می نشینند.»

به گفته مدیرعامل پرسپولیس یک بازیکن ایرانی و دو بازیکن خارجی مدنظر گاریدو هستند. نکته اما این است که منتفی شدن حضور قلی‌زاده هواداران قهرمان فصل گذشته لیگ برتر را حسابی عصبانی کرده و برخی از آنها آنها به شدت خواستار اخراج او هستند. مشخص نیست که در این فضای سنگین مدیرعامل قرمزها قادر به ماندن و ادامه کار خواهد بود یا نه.

4326