ستاره پیشین چلسی، هدف اصلی میلان در روزهای پایانی نقل و انتقالات

ستاره پیشین چلسی، هدف اصلی میلان در روزهای پایانی نقل و انتقالات

پایگاه خبری فوتبالی- تامی آبراهام، مهاجم پیشین باشگاه چلسی و بازیکن فعلی رم، مورد توجه میلان قرار گرفته است و دو باشگاه ایتالیایی در حال مذاکره بر سر انتقال این بازیکن هستند.

به گزارش فوتبالی، باشگاه میلان در بازار نقل و انتقالات تلاش خود را کرد تا تیمی منسجم و مدعی را برای فونسکا آماده کند. فونسکا در تابستان امسال جانشین استفانو پیولی شد تا به شرایط قرمز و مشکی‌های شهر میلان سروشکل بدهد. اما شروع میلان در این فصل ناامیدکننده بوده و شاگردان فونسکا در دو هفته ابتدایی نتوانستند هیچ بردی به دست بیاورند. روسونری پس از توقف در دیدار هفته اول سری آ مقابل تورینو، در هفته دوم هم برابر پارما شکست خورد تا از دو هفته اول مسابقات تنها 1 امتیاز به دست بیاورد.

مدیران میلان در بازار نقل و انتقالات بازیکنان تاثیرگذاری همچون امرسون رویال، یوسف فوفانا و آلوارو موراتا را به خدمت گرفتند، اما با شرایط به وجود آمده، انگار میلان به تقویت بیشتری نیاز دارد. سران باشگاه ایتالیایی قصد دارند تا روز آخر پنجره نقل و انتقالات به تلاش خود برای جذب بازیکن ادامه دهند.

یکی از اهداف نقل و انتقالاتی میلان خرید یک مهاجم نوک است. آلوارو موراتا، خرید جدید میلانی‌ها با مصدومیت مواجه شده است و این تیم در این پست به مشکل جدی بر خورده است. تامی آبراهام، مهاجم انگلیسی باشگاه رم از گزینه‌های اصلی میلان برای تقویت خط حمله به شمار می‌رود.

به نقل از فابریزیو رومانو، تامی آبراهام اصلی‌ترین گزینه میلان برای تقویت خط حمله است و مذاکرات میان دو باشگاه جریان دارد.

1428