بازیکن 27 ساله اروگوئه‌ای درگذشت

بازیکن 27 ساله اروگوئه‌ای درگذشت

پایگاه خبری فوتبالی - خوان ازکردو بازیکن 27 ساله اروگوئه ای روز سه شنبه در بیمارستان آلبرت انیشتین در سائوپائولو درگذشت.

به گزارش فوتبالی، ازکردو از روز پنجشنبه پس از آن که در بازی ناسیونال اروگوئه در یک هشتم نهایی جام لیبرتادورس در مورومبی از حال رفته بود، در این بیمارستان بستری شده بود.باشگاه اروگوئه ای این خبر تراژیک را اعلام کرد. در حقیقت شرایط این بازیکن 27 ساله در پنج روز اخیر بهتر نشده بود و در نهایت جان خود را از دست داد.

ازکردو در بازی ناسیونال و سائوپائولو به علت مشکل قلبی ناگهان از حال رفت. او بلافاصله مورد مراقبت پزشکی قرار گرفت و در ابتدا به کلینیک مورومبی و بعد از آن بیمارستان منتقل شد اما در نهایت جان خود را از دست داد. در ابتدا پزشکان بیمارستان سعی کردند که شرایط او را به حالت پایدار در بیاورند اما در ساعات اخیر او به علت مشکل تنفسی و قلبی جان خود را از دست داد. 

پس از بستری شدن، پزشکان متوجه شدند که او از هفده سالگی به آریتمی قلبی کوچکی مبتلا شده است که با این وجود توانست به بازیکن حرفه ای تبدیل شود و در سطح اول فوتبال اروگوئته بازی کند. در ساعات اخیر کل خانواده این بازیکن به بیمارستانی در سائوپائولو رفته بودند تا در آخرین لحظات زندگی اش در کنارش باشند. 

لوئیز سوارز بازیکن اسبق بارسلونا در پیامی نوشت:" دردناک و غم بار است و توصیفش سخت است. امیدوارم که در آرامش بخوابی و برای خانواده و دوستانت درود ویژه ای می فرستم."

4125