مصدومیت رباط صلیبی برای پدیده جدید بارسلونا

مصدومیت رباط صلیبی برای پدیده جدید بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا با نتیجه دو بر یک مقابل رایو وایکانو پیروز شد اما به نظر می رسد که پیروزی در وایکاس خیلی برای این تیم گران تمام شده است!

به گزارش فوتبالی، مارک برنال بازیکن این تیم در جریان بازی دچار مصدومیت رباط صلیبی شده است. در حقیقت این بازیکن در دقیقه 94 سعی کرد که جلوی ضدحمله ایسی را بگیرد که روی همین صحنه به خودش آسیب زد و مورد معاینه پزشکان قرار گرفت و نتوانست تا زمان سوت پایان بازی توسط سوتو گرادو درون زمین بماند. در تصاویر تلویزیونی  مشخص بود که شرایط او اصلا خوب نیست.

فلیک پیش از مشخص شدن مصدومیت رباط صلیبی این بازیکن گفت:" برنال مصدوم شده و حس خوبی ندارد. فردا شرایطش را بررسی می کنیم. پیروزی برای ما ناراحت کننده بود. هیچ کس در رختکن خوشحال نیست."

این بازیکن با درد از وایکاس خارج شد و با کمک هم تیمی هایش سوار اتوبوس شد. این بازیکن چهارشنبه تست می دهد تا شدت دقیق مصدومیتش مشخص شود  و معلوم شد که آیا منیسکش هم آسیب دیده است یا نه.

از سویی پدری که در شروع فصل عملکرد خوبی داشته، به علت تکل پاته سیس مصدوم شد و نتوانست تا پایان در زمین بماند هر چند که فلیک اعلام کرد که مصدومیتش جدی نیست و جایی برای نگرانی وجود ندارد.

4125