فرمول سپاهان برای ثبت قرارداد بازیکنان چیست؟

فرمول سپاهان برای ثبت قرارداد بازیکنان چیست؟

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه سپاهان راه حلی را برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید و قدیمی خود پیدا کرده است.

به گزارش فوتبالی- در حالی دو هفته از آغاز لیگ بیست و چهارم گذشته است که سپاهان با هدایت محمد مورایس در صدر جدول رده بندی لیگ قرار دارد و امیدوار است تا بتواند امسال جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

سپاهانی‌ها درحالی صبح دیروز از ابوبکر کامارا رونمایی کردند که هنوز مشکل ثبت قرارداد هادی محمدی، مهدی لیموچی و استیون انزونزی حل نشده است.  

این سوال که باشگاه سپاهان چگونه می‌خواهد قرارداد بازیکنان جدید خود را ثبت کند، چند روزی است در میان اهالی فوتبال پرسیده می شود. خبرنگار فوتبالی هم در این باره با یک منبع آگاه در این باشگاه صحبت کرد تا مشخص شود برنامه باشگاه سپاهان برای ثبت قرارداد بازیکنان جدیدش چیست.

ظاهرا سپاهان با فروش چند تن از بازیکنانش حدود 2 و نیم ملیون دلار درآمدزایی کرده است و به این مبلغ باید پاداش حضور در لیگ قهرمانان آسیا، کسب مجوز حرفه‌ای و ... اضافه شود و به همین دلیل مشکلی برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید وجود ندارد.

او در مورد اینکه چرا تاکنون قرارداد لیموچی و محمدی ثبت نشده، گفت: «تفسیر قانون از سوی فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها متفاوت است. سازمان لیگ و فدراسیون می‌گویند، وقتی پول انتقال بازیکن به حساب باشگاه نشست، این مبلغ به سقف بودجه اضافه خواهد شد، در صورت اینکه ما می‌گوییم وقتی قرارداد امضا شده، باید مبلغ رضایت نامه همان موقع به سقف بودجه اضافه شود. در کل مشکلی وجود ندارد و قرارداد همه بازیکنان ثبت خواهد شد.»

۸۸۱۳