گزارش آماری/ کدام بازیکنان خارجی در پرسپولیس زودتر به گل رسیدند؟

گزارش آماری/ کدام بازیکنان خارجی در پرسپولیس زودتر به گل رسیدند؟

پایگاه خبری فوتبالی- ایوب العملود با گلزنی در مقابل تراکتور، نامش را در میان بازیکنان خارجی تاریخ این تیم، جاودانه کرد. 

به گزارش فوتبالی، ایوب العملود در دومین دیداری که با لباس پرسپولیس در مستطیل سبز حاضر شد توانست دروازه تراکتور را در دقیقه 89 باز کند و نامش را در میان سریع‌ترین گلزنان خارجی تاریخ پرسپولیس، به ثبت برساند. به همین مناسبت نگاهی خواهیم داشت به سریع‌ترین گلزنان خارجی تاریخ پرسپولیس. 

1- ولاسکو گروزدانوسکی 

وینگر راست اهل مقدونیه که در سال 2017 از فوتبال خداحافظی کرد 12 بار با پیراهن پرسپولیس در زمین مسابقه حاضر شد و در هفته بیست و پنجم لیگ دوازدهم موفق شد در اولین بازی عمرش با لباس قرمزهای پایتخت در مقابل نفت تهران، در دقیقه 18 دروازه حریف را باز کند تا نفر اول لیست سریع‌ترین گلزنان خارجی پرسپولیس باشد. این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.


2- عیسی ترائوره 

وینگر چپ اهل مالی که در سال 2012، کتانی‌هایش را آویخت 21 بار در ترکیب پرسپولیس حاضر بود و در دومین دیداری که با پیراهن این تیم به میدان رفت موفق شد در مصاف با سپاهان در هفته پنجم لیگ سوم، در دقیقه 73، زننده سومین گل تیمش باشد تا این بازی نیز در نهایت با نتیجه 3 بر 3 به پایان برسد و پرسپولیس از باخت فرار کند.


3- ایمون زاید 

خالق یکی از دراماتیک‌ترین نتیجه‌های تاریخ شهرآوردهای تهران که در دومین دیدارش با پیراهن پرسپولیس، در مصاف با استقلال در دقیقه 56 این بازی در هفته بیست و چهارم لیگ یازدهم، جانشین غلامرضا رضایی شد و توانست بازی دو بر صفر باخته پرسپولیس در مقابل استقلال را با زدن 3 گل، در نهایت 3  بر دو به نفع پرسپولیس به پایان برساند. او در سال 2020 از بازیگری خداحافظی کرد و وارد عرصه مربی‌گری شد.


4- ایوب العملود 

مدافع راست مراکشی پرسپولیس که نمایش درخشانی در دو هفته آغازین لیگ بیست و چهارم داشته و خیلی زود محبوب سکوها شده است. او در دومین دیدارش با لباس قرمزهای پایتخت، در یک مصاف حیثیتی، در دقیقه 89، پرسپولیس را از باخت فراری داد و بازی در مقابل تراکتور را به تساوی کشاند. با توجه به آمادگی بالای این بازیکن، هواداران پرسپولیس امیدوارند نمایش‌های درخشانش ادامه‌دار باشد و در دفاع راست، خیال گاریدو را راحت کند.


7899